حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
فرماندار دامغان خبر داد:

اختصاص اعتبار میلیاردی برای توسعه ورزش دامغان

اختصاص اعتبار میلیاردی برای توسعه ورزش دامغان

فرماندار دامغان گفت: برای کمک به توسعه و اجرای پروژه‌های ورزشی این شهرستان ۹۶ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی در سال ۱۴۰۳ اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ مهدی بندرآبادی در آئین افتتاح اولین پروژه زمین ساحلی والیبال دامغان به میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب این شهرستان گفت: برای اجرای پروژه‌های ورزشی در شهرستان دامغان ۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات توسعه متوازن در اختیار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اختصاص پیدا کرد.

وی تصریح کرد: اعتبار اختصاص‌یافته برای اجرای پروژه‌های ورزشی در شهرستان دامغان صرف اجرای پروژه ورزشی زمین اسکیت؛ پیست دوچرخه‌سواری و زمین چمن مصنوعی فوتبال خواهد شد. 

فرماندار دامغان با بیان اینکه این شهرستان ۲۵ هیأت ورزشی فعال دارد، افزود: ۴ هزار ورزشکار بیمه شده در شهرستان دامغان در ۲۵ هیأت ورزشی فعالیت دارند. 

وی اضافه کرد: برای افتتاح و بهره‌برداری از اولین پروژه زمین ساحلی والیبال دامغان اعتباری معادل ۲۵۰ میلیارد ریال و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و هیأت والیبال این شهرستان صرف و هزینه شد.

بندرآبادی بیان کرد: تمام تلاش مسئولان ارشد شهرستان دامغان کمک به رشد و توسعه ورزش است و این نگاه روز به‌ روز در حال تقویت‌شدن است و برای این امر از تمام توان و ظرفیت‌های ملی؛ استانی و شهرستانی بهره گرفته خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از