حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/18 شمسی | 2024/09/08 میلادی
رئیس هیأت والیبال استان سمنان:

استان سمنان سالن تخصصی والیبال ندارد

استان سمنان سالن تخصصی والیبال ندارد

رئیس هیأت والیبال استان سمنان گفت: متأسفانه استان سمنان با وجود داشتن ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه در رشته والیبال از داشتن سالن تخصصی محروم است.

امیرحسین صادقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به شرایط مطلوب ورزش والیبال در استان سمنان گفت: شرایط ورزش والیبال در استان سمنان از حیث وجود قهرمانان و مدال‌آوران و پتانسیل‌های بالقوه بسیار مطلوب است و دستاورد‌های بسیاری توسط ورزشکاران استان کسب شده است. 

وی در ادامه افزود: بر اساس ارزیابی انجام شده رتبه والیبال استان سمنان از ۱۷ به  ۵ ارتقاء یافته و والیبالیست‌های استان سمنان در لیگ‌ برتر ساحلی توانستند مقام نایب‌قهرمانی را کسب کنند. 

رئیس هیأت والیبال استان سمنان تصریح کرد: والیبال استان سمنان در بخش بانوان ورزشکاران زیادی دارد و کسب مقام قهرمانی دسته دو کشور در بخش بانوان متعلق به استان سمنان است و هم‌اکنون میزبان رده سنی زیر ۱۸ سال در شهرستان شاهرود هستیم و گفتنی است این تیم در صدر جدول قرار دارد.

صادقی خاطرنشان کرد: عدم وجود سالن تخصصی  والیبال چالش پیش روی این ورزش در استان سمنان است و این موضوع در حالی است که  بیشتر استان‌های کشور دارای خانه والیبال هستند.

بنا به گفته این مقام مسئول  تمام هیأت‌های والیبال در سطح استان سمنان مجبور به اجاره سالن‌های خصوصی برای انجام آموزش، تمرینات و برگزاری مسابقات هستند.

صادقی ابراز کرد: در بحث آموزش استان سمنان از جایگاه خوبی برخوردار است و دوره‌های آموزشی مربیگری و داوری برگزار و امسال نیز میزبان دوره آموزشی مربیگری بین‌المللی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه والیبال استان سمنان از حامی مالی خوبی برخوردار نیست، گفت: یکی دیگر از مشکلات ورزش والیبال استان سمنان نداشتن حامی مالی و پشتیبان است که با توجه‌ به صنعتی بودن استان سمنان و وجود کارخانه‌های متعدد انتظار می‌رود این حمایت از سوی صاحبان صنایع انجام گیرد.

صادقی ابراز کرد: ورزش والیبال در تمامی شهرستان‌ها و بخش‌های استان سمنان فعال بوده و نزدیک به ۵ هزار ورزشکار و بیش از ۸۰ مربی در این حوزه فعالیت دارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از