حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/06/26 شمسی | 2024/09/16 میلادی
امام جمعه شهرستان شاهرود:

اعتراضات سال گذشته نهایت تلاش دشمن بود

اعتراضات سال گذشته نهایت تلاش دشمن بود

امام جمعه شهرستان شاهرود گفت: اعتراضات سال گذشته نهایت تلاش دشمن بود که با طراحی پیچیده به دنبال ویران‌سازی ایران اسلامی بود و با بصیرت و هوشیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شکست خورد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت، با بیان اینکه دشمن اغتشاشات سال گذشته را در جنگ رسانه‌ای با اولویت روایت اول پیش برد، گفت: متأسفانه در جریان اتفاقات سال گذشته رسانه‌های ما از حادثه عقب ماندند و این مسئله سبب شد کشور درگیر خسارات زیادی شود.

 

امام‌جمعه شهرستان شاهرود تصریح کرد: دشمن همواره به دنبال سرمایه‌گذاری روی موضوعاتی بوده که بتواند در جامعه تولید تفرقه کرده و انسجام کشور را هدف بگیرد، و این موضع از قدیمی‌ترین راهبردهای دشمن نه‌تنها در کشور ما بلکه در هر جامعه‌ای بوده است.

 

امام‌جمعه شهرستان شاهرود در ادامه افزود: دشمن توانست در دوران کرونا از غفلت مسئولین در فضای مجازی سوءاستفاده کرده و فضای رها شده مجازی را به نفع خود تغییر دهد.

 

وی همچنین خاطرنشان کرد: مردم بصیر و فهیم ایران اسلامی دشمن را در اغتشاشات سال گذشته ناکام گذاشتند و در این مسیر جهاد تبیین مقام معظم رهبری بسیار تأثیرگذار بود.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین امینی با بیان اینکه از حوادث سال گذشته باید برای تسلط بر فضای جنگ رسانه‌ای دشمن بهره برد، افزود: خوشبختانه با عبرت از حوادث اخیر توانستیم در فضای آموزش‌وپرورش، حوزه و دانشگاه اقدامات ایجابی مناسبی انجام داده و جلوی تکرار حوادث را بگیریم.

 

بنا به گفته وی، به فرض مثال در رابطه‌ با حادثه پهپادی اخیر در گرگان روایت اول را رسانه‌های داخلی در اختیار داشتند و به‌سرعت وارد عمل شدند و این موضوع توانست جلوی خسارات بعدی را بگیرد.

 

وی هدف دشمن از توطئه‌چینی و ایجاد دسیسه را مقابله با ایران قوی دانست و توضیح داد: ملت ما این چالش‌ها و تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و با قوی‌شدن و ساختن ایران قوی می‌تواند از آنها عبور کند.

 

امام‌جمعه شهرستان شاهرود در نهایت توضیح داد: دشمن در حوادث سال گذشته به دنبال پروژه ویران‌سازی ایران بود و دقیقاً طبق مدلی که در سوریه، عراق، لیبی، افغانستان و یمن اجرا شد، اما در ایران قوی  و برای درخت تناور انقلاب اسلامی نه توانستند و نه هرگز خواهند توانست  به اهداف شوم خود دست یابند.

 

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از