حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
معاون توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی:

افزایش کمیت در اشتغال دستاورد دولت سیزدهم است

افزایش کمیت در اشتغال دستاورد دولت سیزدهم است

معاون توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی گفت: خوشبختانه با تلاش‌های صورت‌گرفته در این دولت شاهد کاهش نرخ بیکاری و افزایش کمیت در ایجاد اشتغال هستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ محمود کریمی بیرانوند، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی استان سمنان و در جمع فعالان اقتصادی با اشاره به تلاش دولت سیزدهم در جهت ایجاد اشتغال پایدار در کشور گفت: خوشبختانه با تلاش‌های صورت‌گرفته در این دولت شاهد کاهش نرخ بیکاری و افزایش کمیت در ایجاد اشتغال هستیم.


وی در ادامه با اشاره به نرخ بیکاری ۷.۹ درصد در کشور گفت: این کاهش نرخ بیکاری و افزایش نرخ مشارکت اقتصادی به میزان ۰.۶ درصد از اقدامات انجام گرفته در این خصوص است.


معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کا رو رفاه اجتماعی تصریح کرد: خوشبختانه در استان سمنان به نقطه مطلوب کاهش نرخ بیکاری دست‌یافته‌ایم و در این مسیر تعهد اشتغال ۹۳ درصد محقق شده و کانال بیکاری در نرخ پنج تا ۶ درصد است.


این مقام مسئول از ایجاد ۹۰۷ هزار فرصت شغلی در کشور خبرداد و افزود: خوشبختانه در دولت حال حاضر با کاهش نرخ بیکاری فارغ التحصیلان و زنان روبرو بوده ایم.


بیرانوند با بیان اینکه نقش بسیج سازندگی در اشتغال و اقتصاد بسیار بی‌بدیل بوده است، تصریح کرد: این سازمان با تمام توان در حوزه اشتغال‌زایی و اقتصاد مقاومتی ورود کرده و نتایج آن در رونق همه استان‌ها و بخصوص استان سمنان بسیار مشهود است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از