حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

حضور مردم در صحنه از مولفه‌های قدرت است

حضور مردم در صحنه از مولفه‌های قدرت است

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت:یکی از مولفه‌های قدرت ایران اسلامی حضور هدفمند و هوشمند آحاد مختلف مردم در عرصه‌های حساس و موردنیاز انقلاب است.

 منصور شوقانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» ضمن تأکید بر اولویت امنیت همه‌جانبه ملت ایران در مقابل دشمنان گفت: به یمن اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پاسخ کوبنده پشت‌صحنه جنایات اخیر کرمان و راسک با موشک‌های بالستیک داده شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: عملیات موشکی سپاه پاسداران در ابعاد پیچیده؛ اما بسیار گسترده بااقتدار اطلاعاتی و امنیتی صورت‌گرفته است و دشمنان باید بدانند نه‌تنها با عملیات تروریستی و کور نمی‌تواند به توهمات پوچ خود دست یابند؛ بلکه در مقابل باید خسارات سنگینی را متحمل شوند.

این فرمانده ارشد افزود: دشمن مانند بسیاری از جنایاتش به‌صورت کورکورانه مردم مظلوم را در سالگرد سردار سلیمانی مورد هدف قرارداد اما کشور ایران با رصد اطلاعاتی قوی مقرهای حساس آنان را شناسایی و با موشک‌های نقطه زن گوشه‌ای از جنایات آنان را پاسخ داد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در ادامه خاطرنشان کرد: انهدام مقرهای جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی تنها پاسخ به نقطه‌ای از جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده است که به همت رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت تا نابودی کامل رژیم منحوس اسرائیل و آزادسازی قدس از پای نخواهیم ایستاد.

شوقانی تصریح کرد: یکی از مولفه‌های قدرت ایران اسلامی حضور هدفمند و هوشمند آحاد مختلف مردم در عرصه‌های حساس و موردنیاز انقلاب است.

وی ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: امروز جهاد بر عرصه حضور میدانی است که همه آحاد مردم گوش‌به‌فرمان ولی‌امر مسلمین حضرت امام خامنه ای با حضور در انتخابات به تکلیف الهی خود عمل خواهند کرد و با نگاه جهاد تبیین بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهند زد.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از