حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/18 شمسی | 2024/09/08 میلادی
امام‌جمعه شهرستان مهدی‌شهر:

انقلاب اسلامی جرئت گردن‌کشی به استعمارگران را نمی‌دهد

انقلاب اسلامی جرئت گردن‌کشی به استعمارگران را نمی‌دهد

امام‌جمعه شهرستان مهدی‌شهر گفت: امروز به برکت ایجاد نظام مقدس اسلامی توانستیم به مرحله‌ای از قدرت و اقتدار دست یابیم که دیگر ابرقدرت‌های منطقه جرئت گردن‌کشی و دخالت در امور کشورمان را به خودشان نمی‌دهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد بارانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با اشاره به مولفه‌های قدرت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: به برکت ایجاد نظام مقدس اسلامی توانستیم به مرحله‌ای از قدرت و اقتدار دست یابیم که دیگر ابرقدرت‌های منطقه جرئت گردن‌کشی و دخالت در امور کشورمان را به خودشان نمی‌دهند.

امام‌جمعه شهرستان مهدی‌شهر در ادامه ابراز کرد: سرتاپای دوران پهلوی وابستگی به استعمارگرانی  همچون آمریکا و انگلیس بود مردم ایران از حقوق اساسی خودشان محروم بوده و در فقر و تنگدستی روزگار می‌گذرانند و همین عامل سبب ایستادگی مردم در برابر ظلم و استبداد آنها شد.

وی با اشاره به گفته‌های وزیر امور خارجه اسبق عربستان و روزنامه‌نگار مصری نسبت به  احترام و تأثیر انقلاب اسلامی ایران در منطقه بیان کرد: این سخنان نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی ایران یک تحول بی‌نظیر در منطقه ایجاد کرده است و مقام معظم رهبری به‌عنوان رهبر این انقلاب، مورداحترام و اعتماد ملت‌های مستضعف و مبارز است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بارانی با اشاره به دستاوردهای نظام مقدس اسلامی  در حوزه‌های گوناگون علم و فناوری و فرهنگ سیاست و... اظهار کرد: ما با توکل به خدا و پیروی از ولایت‌فقیه، در حوزه‌های مختلف پیشرفت‌های شگفت‌انگیزی داشته‌ایم و توانستیم رتبه‌های بالای علمی را در جهان کسب کنیم.

وی در پایان به بیان خاطره‌ای از مبارزات مردم مشهد در دوران پهلوی و ستمکاری ساواک، اشاره کرد و افزود: ما در آن زمان حتی اجازه نداشتیم که یک مجلس روضه برگزار کنیم و هر روز تحت‌فشار و تعقیب بودیم، اما امروز هر نوجوانی و هر بسیجی خودش یک تحلیلگر سیاسی است و بابصیرت و شعور اسلامی به مسائل روز دنیا نگاه می‌کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از