حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/04/18 شمسی | 2024/07/08 میلادی
رئیس اداره ورزش و جوانان سمنان مطرح کرد:

بازسازی مجموعه تختی از مطالبات جدی سمنانی‌ها

بازسازی مجموعه تختی از مطالبات جدی سمنانی‌ها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان گفت: بازسازی مجموعه ورزشی تختی از مطالبات جدی مردم و ورزش دوستان سمنان بود که با پیگیری مجدانه فرماندار سمنان روند اجرایی آن آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ ورزشگاه تختی نماد فرهنگ پهلوانی و مرام ورزش دوستی  مردم سمنان است که متأسفانه طی این سال‌ها غبار بی‌توجهی بر چهره آن نشسته و مأمنی که می‌توانست فرصتی برای حضور چندین نسل ورزشی در کنار هم باشد با بی‌توجهی‌های گذشته دیگر امروز اصلاً شبیه ورزشگاه نیست.

 

جعفر کردی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت با بیان اینکه ورزشگاه تختی از قدیمی‌ترین ورزشگاه‌های استان سمنان و شاید بتوان گفت نماد ورزش مرکز استان سمنان است، گفت: این ورزشگاه تاریخی از زمان ساخت آن تاکنون یعنی قریب به نیم‌قرن به‌هیچ‌عنوان مورد مرمت و بازسای قرار نگرفته و تعمیر و بهسازی آن از مطالبات جدی مردم سمنان است.

 

وی در ادامه افزود: این مجموعه با مشکلات عدیده‌ای به طور مثال فرسودگی لوله‌کشی‌های مجموعه و تابلوهای برق و تخریب دیوارهای بیرونی و زمین چمن و ریزش سقف سالن مواجه است که قطعاً گلایه مردم نسبت به این حجم از مشکلات و عدم توجه طی سالیان گذشته به حق است.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان از پیگیری‌های مجدانه فرماندار سمنان جهت بازسازی این مجموعه کهن خبر داد و افزود: با تقسیم کار صورت‌گرفته با ارگان‌های مختلف خوشبختانه از چند رو گذشته روند اجرایی کارآغاز شده است.

 

وی با اشاره به مشکلات فرسودگی لوله‌های آب این مجموعه و عدم امکان تعمیر آن به دلیل فرسودگی زیاد اذعان داشت: با تأمین اعتبار بالغ بر ۶ میلیارد ریال از سوی فرمانداری و آبفای شهرستان سمنان کار  اصلاح شبکه آبرسانی و تعویض کل شالوده و انشعاب آب به‌تمامی زیرمجموعه‌ها در حال انجام است.

 

کردی همچنین از تعویض تابلوی اصلی برق این مجموعه خبر داد و افزود: تابلوی برق نواقص و مشکلات عدیده‌ای داشت و احتمال برق‌گرفتگی در آن زیاد بود که با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال  در حال تعویض است.

 

بنا به گفته کردی، مرمت دیوار ضلع شمالی پیست اسکیت، سالن وزنه‌برداری و سرویس‌های بهداشتی و همچنین ترمیم زمین چمن نیز در حال انجام است.

 

گفتنی است مجموعه ورزشی تختی دارای وسعت چهار هکتاری و زیربنای ۳۰ هزار مترمربع است که چندین مجموعه ورزشی را درن خود جای‌داده که متأسفانه بسیاری از آنها طی این سال‌ها بلااستفاده مانده است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از