حالت تاریک
  • جمعه, 1403/04/15 شمسی | 2024/07/05 میلادی
در شورای اداری انجام شد؛

بررسی وضعیت فرایند انتخابات در استان سمنان

بررسی وضعیت فرایند انتخابات در استان سمنان

بررسی وضعیت اجرای فرایند برگزاری انتخابات اسفندماه در سمنان موضوع‌محوری جلسه شورای اداری این استان بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، ️️نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در این جلسه به چهار موضوع راهبردی امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات یازده اسفند امسال اشاره کرد و گفت: سه راهبرد اول در واقع زمینه‌ساز تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات است که با خدمت و افزایش رضایتمندی مردم محقق می‌شود.


 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی افزود: شعور سیاسی مردم استان همواره آنها را در تمام صحنه‌های مشارکت به فعالیت پویا و اثرگذار واداشته است و مردم همواره توانسته‌اند در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نقش‌آفرینی کرده‌اند.


 سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در ادامه گفت: ۷۴۰ شعبه اخذ رأی در استان سمنان پیش‌بینی و برای مشارکت بیش از ۶۵ درصدی مردم استان در انتخابات هدف‌گذاری شده است .

 عبدالرضا دهرویه مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان هم از فعالیت ستاد انتخابات صداوسیما از اول مردادماه امسال و فعالیت در ۹ مرحله اجرایی خبر داد و افزود: برنامه‌های متنوع رادیویی و تلویزیونی، پیش‌گامی استان در نصب و راه‌اندازی کانال‌های اختصاصی انتخاباتی، پوشش لحظه‌ای برنامه‌ها در ارتباط‌های زنده با شبکه‌های ملی و توسعه اطلاع‌رسانی بخصوص در بخش اخبار امید افزا برخی اقدامات صداوسیما در راستای افزایش مشارکت انتخابات است.

 ریواده رئیس ستاد انتخابات استان سمنان هم بی‌طرفی و قانون‌مداری و عدالت تبلیغاتی را رویکرد مهم در برنامه‌های ستاد انتخابات استان سمنان اعلام کرد

ریواده گفت: موارد قانونی مرتبط با اصل بی‌طرفی و عدالت تبلیغاتی به تمام دستگاهای اجرایی ابلاغ شده و دستگاه‌ها نیز به اعلام ظرفیت‌های تبلیغاتی به هیات اجرایی مرکزی ملزم شده‌اند.

 در این جلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصری مشاور فرهنگی معاون وزیر راه و شهرسازی به نقش حمل‌ونقل در عرصه‌های مختلف و افزایش رضایتمندی مردم اشاره کرد و گفت: بخش حمل‌ونقل استان سمنان در همایش اربعین امسال به‌عنوان استان نمونه معرفی شد.


منبع: خبرگزاری صداوسیما

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از