حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/13 شمسی | 2024/10/04 میلادی
جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از جبهه مقاومت
جانشین سازمان بسیج سازندگی استان سمنان خبر داد:

جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از جبهه مقاومت

جانشین سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: کمک‌های مالی مردمی جهت حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه، لبنان و فلسطین جمع‌آوری می‌شود.

محسن خدام در گفتگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با اشاره به حملات اخیر در لبنان و فلسطین گفت: مردم مظلوم این سرزمین نیازمند کمک‌های مردمی هستند همانطورکه رهبری تأکید کردند که بر همه‌ مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند.

جانشین سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با اشاره به راه‌اندازی پویش جهت جمع‌آوری کمک برای جبهه مقاومت، افزود: این پویش با هدف تقویت روحیه مقاومت و پشتیبانی از مجاهدین این عرصه در حال برگزاری است.

وی همچنین تصریح کرد: بسیج سازندگی استان سمنان در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در حال جمع‌آوری کمک‌های نقدی جهت حمایت از مردم مظلوم یمن، غزه و لبنان است.

خدام با اشاره به اینکه بسیج سازندگی سمنان در خط مقدم حمایت از جبهه مقاومت است، بر لزوم اطلاع‌رسانی گسترده و جلب مشارکت مردمی به منظور حمایت از جبهه مقاومت و تقویت روحیه همبستگی ملی تأکید کرد.

این مقام مسئول با اشاره به لزوم مشارکت همگانی در این پویش، گفت: حضور فعال مردم در این امر مهم می‌تواند تأثیرات گسترده‌ای در حمایت از جبهه مقاومت داشته باشد.

وی با بیان اینکه این کمک‌ها پس از سازماندهی به دست مردم مظلوم غزه خواهد رسید، تصریح کرد: کمک‌های نقدی جهت رفع نیازهای ضروری و حیاتی مردم مظلوم فلسطین، غزه و لبنان هزینه می‌شود.

وی به اهمیت حمایت از جبهه مقاومت و ترویج فرهنگ همدلی و یاری‌رسانی اشاره کرد و گفت: همه شهروندان می‌توانند با واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۵۵۷۳۹۹۸ به‌نام مجمع جهادی استان سمنان در این حرکت انسانی سهیم باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از