حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/08/01 شمسی | 2024/10/22 میلادی
جنایت ایدئولوژی صهیونیسم است
یادداشت؛

جنایت ایدئولوژی صهیونیسم است

کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی اختصاصی نوشت: پروتکل اولِ دانشوران صهیون اشاره دارد به اینکه؛ غیریهود حیواناتی هستند که فکر می‌کنند دارای حق زندگی و رفاه هستند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی اختصاصی نوشت: پروتکل اولِ دانشوران صهیون اشاره دارد به اینکه؛ غیر یهود حیواناتی هستند که فکر می‌کنند دارای حق زندگی و رفاه هستند؛ ولی باید آنان را به‌وسیله فساد، فحشا، مشروبات الکلی و روابط غیراخلاقی متوقف کنیم تا امت‌ها نابود شوند.

رژیم صهیونیستی در طول تاریخ خود به‌عنوان یک رژیم اشغالگر و خون‌ریز شناخته شده و از زمان تأسیس این رژیم، تا به امروز، کشتار و جنایات علیه مردم فلسطین و دیگر کشورهای همسایه، به‌ویژه لبنان، به یک رویه تبدیل شده است و این رژیم با استفاده از قدرت نظامی و حمایت‌های مالی و تسلیحاتی ایالات متحده، به گسترش جنایات خود و به‌شهادت‌رساندن مردم بی‌دفاع ادامه می‌دهد.

رژیم صهیونیستی از ابتدا با اشغال فلسطین، حقوق مردم این سرزمین را نادیده گرفت و در ادامه، با آغاز جنگ‌ها و حملات نظامی، هزاران نفر از جمله زنان و کودکان را به شهادت رساند، مردم غزه به‌ویژه در این سال‌ها با فجایع انسانی مواجه شده‌اند.

با محاصره غزه، این رژیم اجازه ورود هیچ‌گونه کمک و مواد غذایی به این منطقه را نمی‌دهد و نتیجه آن، فقر مطلق و گرسنگی گسترده در میان مردم مظلوم غزه است و این شرایط انسانی غیرقابل ‌تحمل، به‌وضوح نقض حقوق بشر و قوانین بین‌المللی بوده و جامعه جهانی باید نسبت به این جنایات واکنش نشان دهد.

صهیونیست‌ها سال‌ها برای رسیدن به اهداف خود که همان کدخداییِ جهان و ایجاد نظم نوین جهانی (globalization) و سُلطه بر دنیاست، سعی در استثمار جوامع در حال توسعه دارند.

آن‌ها در تلاش‌اند نوعی سبک زندگی بی‌قید و بند و بر پایه قدرت‌طلبی، مصرف‌گرایی، روابط جنسی آزاد و خشونت را رواج دهند و به تضعیف ادیان الهی بپردازند.

یهودیان با تشکیل امپراطوری رسانه، هالیوود و استفاده از ابزار هنر، فرصت تفکر را از مخاطب می‌گیرند، نکته بسیار مؤثر درباره نیایش‌های عبری، بیان روح جمعی و گروهی یهود است.

مهم‌ترین مشکل یهود در طول تاریخ، «امت‌ها» هستند، یعنی همیشه با امت‌ها مشکل داشتند؛ لذا به هر نحوی به‌دنبال نابودی قدرت ادیان الهی هستند، اسلام در مقابل نظم نوین جهانی، یک ایده جهانی مطرح می‌کند که در قرآن از آن به‌عنوان «امت واحدة» ذکر شده، امتی که در اسلام تعریف می‌شود، شامل همه مردم، فارغ از قومیت و نژاد است.

همگان باید بدانیم چنین دشمنی محدود به مقیاس کوچک جغرافیایی مانند حیفا و تل‌آویو نیست که با چند موشک از بین برود و «رژیم صهیونیستی» همچون غدهٔ سرطانی است که تمام جامعه بشری از وجود آن رنج می‌برد.

تیغ جراحی موشک‌ها و پهپادهای پیشرفتهٔ جبهه مقاومت در اتاق عمل با بهره‌گیری از «تکنولوژی مقاومت» در حال نابودی و استخراج این غدهٔ سرطانی است.

یادداشت: حسین هراسانیان- کارشناس مسائل سیاسی

 

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از