حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
عضو شورای شهر سمنان:

درس اغتشاشات سال گذشته درک صحیح جوانان است

درس اغتشاشات سال گذشته درک صحیح جوانان است

عضو شورای شهر سمنان گفت: متأسفانه در حوادث سال گذشته بیشتر معترضین را رده سنی نوجوانان تشکیل می‌دادند و نباید اعتراض آنها به برخی مسائل به حساب عناد نوشته شود.

مجید نظری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با اشاره به حوادثی که در سال گذشته کشور متحمل شد، گفت: دشمن‌شناسی در هر عصر و دوره‌ای باید به‌درستی اتفاق بیفتد تا دچار بحران نشویم و در بزنگاه‌های تاریخی ناخواسته در زمین دشمن بازی نکنیم.

 

عضو شورای شهر سمنان در ادامه افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سخنان رهبر انقلاب به‌عنوان یک الگو و مرجع باید مورد استفاده قرار بگیرد تا دچار سردرگمی نشویم.

 

بنا به گفته این عضو شورای شهر سمنان، باید بتوانیم هیجانات و احساسات جوانان و رفتارهای متناسب با سن آنها را بشناسیم تا دشمن با برنامه‌ریزی بلندمدت خود بر روی قشر جوان زمینه نابودی کشور را فراهم نسازد.

 

نظری ابراز کرد: به‌عنوان عضوی از شورای شهر باید شرایط حداقلی برای برآورده‌شدن خواسته‌های به حق و مشروع جوانان را فراهم سازم تا جوانان غرق در فضای مجازی دچار گمراهی نشوند.

 

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی و خدمات شهری شورای شهر سمنان بیان کرد: متأسفانه در حوادث سال گذشته بیشتر معترضین را رده سنی نوجوانان و جوانان زیر ۲۵ سال تشکیل می دادند و نباید اعتراض آنها به برخی مسائل به حساب معاند بودن آنها گذاشت بلکه باید صدای آنها را شنید و درخواست‌های مشروع این قشر جامعه را عملی ساخت.

 

این مقام مسئول ابراز کرد: اگر نتوانیم شبکه‌های زیرساختی را در فضای مجازی امن سازیم و امکان دسترسی دشمن به فضای افکار جوانان را به‌راحتی فراهم سازیم این تسلط برای افکار ادامه خواهد یافت و این امن کردن به معنای بستن کامل فضای مورد نیاز آنها و عدم ارتباط آنها با دنیای بیرون نباید تلقی شود.

 

وی در نهایت اذعان کرد: مسئولین نباید از سخنان مقام معظم رهبری مصادره به مطلوب داشته باشند و می‌بایست با جامع عمل پوشاندن به شعارهای سال به معنای واقعی کلمه و اقدامات عملی صحیح و در راستای مطالبات مردمی در کشور زمینه امیدبخشی به مردم را فراهم سازند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از