حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/06/28 شمسی | 2024/09/18 میلادی
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی:

رأی مردم مصادره جناحی نشود

رأی مردم مصادره جناحی نشود

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور همه ملت ایران است و کسانی که به وی رأی داده‌اند به امید بهبود شرایط بوده‌اند.

علی‌اکبر علیزاده در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با اشاره به روی کار آمدن دولت چهاردهم گفت: انتخابات این دوره ریاست‌جمهوری با وجود تمام کارشکنی‌های دشمنان این مرز و بوم انجام شد و مردم با مشارکت گسترده در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: پزشکیان در دوران تبلیغات خود بارها بیان کرده بود که قصد دارد دولت فراجناحی و وفاق ملی را تشکیل دهد و حال انتظار می‌رود به این شعارها جامه‌ عمل پوشانده شود.

علیزاده با بیان اینکه رأی مردم نباید مصادره جناحی شود، افزود: مردم مشکلاتی دارند و تصورشان بر این است که مسعود پزشکیان می‌تواند مشکلات آن‌ها را حل کند و نباید بگذاریم امید مردم ناامید شود.

وی ابراز کرد: دو مسیر پیش روی رئیس‌جمهور منتخب است و اگر تمایل به غرب و آویزان شدن به آن‌ها را برگزیند نتیجه آن چیزی جز افزایش بیکاری، سقوط ارزش پول ملی، رشد اقتصادی منفی و وصل کردن همه امور به غرب نخواهد بود.

وی یادآور شد: در دوران دولت روحانی عزت ملی بارها توسط غربیان لگدمال شد و به‌طور مثال زمانی که وزیر امور خارجه در آلمان بود هیچ شرکت نفتی سوخت هواپیمای وی را تأمین نکرد و این مقام مسئول چندین روز در مونیخ آلمان سرگردان بود. 

بنا به گفته علیزاده، در مقابل این عبرت فراموش‌نشدنی، الگویی خستگی‌ناپذیر مانند شهید رئیسی قرار دارد که تمام این شاخصه‌های منفی را تغییر داد و عزت و شرافت ملّت ایران را در دنیا ارتقاء بخشید و در داخل کشور نیز سبب تحول و تغییر چرخ صنعت و اشتغال شد.

این عضو خانه ملت تصریح کرد: مجلس هم در این میان نقش کلیدی را بر عهده دارد و می‌بایست بر اساس شاخصه‌های بیان شده توسط رهبری یعنی مؤمن و متشرع و برخورداری از نگرش ملی وزرا را تعیین کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از