حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/04/06 شمسی | 2024/06/26 میلادی
امام جمعه شاهرود:

رئیس‌جمهور پای کار ولایت را برگزینیم

رئیس‌جمهور پای کار ولایت را برگزینیم

امام جمعه شاهرود گفت: مهم‌ترین شاخصه رئیس‌جمهور آینده باید مردمی و ولایت‌مدار بودن، باشد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عباس امینی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به شخصیت ولایت‌مدار شهید جمهور گفت: در انتخابات پیش‌رو باید فردی انتخاب شود که رهرو مکتب شهید رئیسی و ولایت‌مدار و مردم‌دار باشد. ‌‌‌‌‌‌ 

وی در ادامه افزود: رئیس‌جمهور آینده باید علاوه بر داشتن روحیه ولایت‌مداری کارآمد و بن‌بست‌شکن باشد، مردم آگاه هستند و این تلاش‌ها را قدر می‌دانند و به کسی رأی می‌دهند که خدمتگزار و مردمی باشد.

امام جمعه  شاهرود با اشاره به حضور حماسی آحاد مردم در مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش گفت: مشارکت و حضور مردم در انتخابات باید حماسه‌ای دیگر خلق کند.

بنا به گفته امینی، شهید رئیسی نمونه کامل یک رئیس جمهور مردمی و پای کار ولایت بود و نه در شعار بلکه در عمل ثابت کرد که مردم دار است و برای ملاقات با مردم حتی تا دوردست‌ترین مناطق کشور هم حاضر می‌شد.

امینی تصریح کرد: تفکرات و رجل مختلف نباید فضای انتخابات را به‌سوی دوقطبی شدن ببرند و ملت را از مشارکت در انتخابات بازدارند و در مقابل مردم باید با هوشیاری نقش خودشان را در سرنوشت کشور ایفا کنند.

وی همچنین تأکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح می‌تواند باعث پیشرفت کشور و مانع از عقب‌گرد شود.

امینی با بیان اقدامات شاخص رئیس‌جمهور شهید در شهرستان شاهرود گفت: از مهم‌ترین اقدامات وی بحث مسکن بود، و متأسفانه شاهد بودیم در دولت قبل اقدامی دراین‌خصوص صورت نگرفت؛ اما در دوره آیت‌الله رئیسی و سفر اخیر وی 9 هزار و 500 واحد شامل زمین های مسکونی و واحدهای ساخته و آماده تحویل داده شد.

وی در نهایت ابراز کرد: آیت‌الله رئیسی در بحث زیرساخت هم اقدامات شاخصی انجام دادند که به نوبه خود شاهکار بود و در سفر اخیر وی وعده‌هایی درباره آب پایدار شهرستان شاهرود داده شد و امیدواریم در دولت آینده شاهد تحقق آن باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از