حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
کارشناس مسائل سیاسی:

شاهرگ‌های حیاتی رژیم صهیونیستی قطع شود

شاهرگ‌های حیاتی رژیم صهیونیستی قطع شود

کارشناس مسائل سیاسی گفت: سران کشورهای اسلامی بدانند اگر امروز در مقابل جنایات صهیونیست‌ها سکوت کنند، باید فردا منتظر این کشتار در کشور خودشان باشند.

سید محمدحسن موسویان، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» گفت: حادثه تلخی که برای زنان و مجروحان محاصره شده در بیمارستان غزه رخ داد از چند جهت قابل ‌بررسی است.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال نسل‌کشی است و عملاً چیزی به‌عنوان جنگ با حماس برای ارتش رژیم صهیونیستی مفهومی ندارد، گفت: آنها فقط به دنبال ایجاد رعب و وحشت در بین مردم غزه هستند تا بتوانند آنها را وادار به تسلیم‌شدن در برابر خود کنند.

این کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت ایالت متحده آمریکا و معدود کشورهای هم‌پیمانش به تمام سیستم‌های بین‌المللی و حقوق بشری در دنیا دهن‌کجی کرد و نشان داد پایبند به هیچ قانون انسانی و قوانین نوشته شده نیست.

موسویان اذعان کرد: حمله به یک بیمارستان با وجود زنان و کودکان و مجروحان و اتفاقات تلخی که برای این زنان و کودکان در آنجا رخ‌داد، نشان‌دهنده آن است که این رژیم آپارتاید یک رژیم نازی و فوق‌العاده غیرانسانی است و جنایت خود را با حمایت آمریکا ادامه می‌دهد.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: همکاری و پشتیبانی آمریکا از جنایات صهیونیست‌ها موضوعی اثبات شده است و آنها در لحظه‌به‌لحظه این جنایات از هفت اکتبر تاکنون سهیم هستند.

موسویان عنوان کرد: هر چند آمریکایی‌ها با یک سری اقدامات عوام‌فریبانه به دنبال آن هستند که به دنیا نشان دهند حامی حقوق بشر هستند و کالاهای غذایی را از ارتفاع برای این مردم مظلوم در مناطقی که باعث کشته‌شدن آنها می‌شود، می‌اندازند؛ ولی در حقیقت حمایت و جنایت اصلی به‌واسطه ایالت متحده آمریکا و برخی هم‌پیمانانش انجام می‌شود. 

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: جالب اینجاست این اتفاق هم‌زمان با سفر دبیرکل سازمان ملل به مصر و باریکه رفح اتفاق می‌افتد؛ همان سیستمی که برای سرکوب کشورهای ظالم دنیا ایجاد شده  خودشان این رسالت را ریش‌خند کرده و زیر سوال می‌برند. 

وی خاطرنشان کرد: طی چند روز گذشته حمله‌ای در نزدیک مسکو به یک سالن کنسرت انجام  و بیش از 130 نفر قتل‌عام شدند؛ یعنی این غده سرطانی و مدل چرکین و بدخیمی که امروز به نام فلسطین اشغالی ایجاد شده و حامی اصلی تروریست در دنیا است، اگر متوقف نشود در تمام پایتخت‌های کشورهای دنیا ما چنین جنایت‌هایی را خواهیم داشت.

 این کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: سران کشورها به‌ویژه در این ماه مبارک رمضان باید بدانند فردا خون ملت‌هایشان به گردنشان است اگر امروز در حمایت از مردم مظلوم غزه اقدام نکنند و شاهرگ‌های اسرائیل را قطع نکنند باید منتظر حضور این رژیم غاصب در کشورهای خودشان باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از