حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/06/26 شمسی | 2024/09/16 میلادی
رئیس حزب مؤتلفه نیروهای انقلاب‌اسلامی استان سمنان:

شفافیت مسئولین باعث امیدواری به نظام اسلامی می‌شود

شفافیت مسئولین باعث امیدواری به نظام اسلامی می‌شود

رئیس حزب مؤتلفه نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: متأسفانه نبود برخورد قاطع با مدیران ناشایست مردم را ناامید می‌سازد و می‌بایست برخورد قاطع با متخلفان اقتصادی صورت پذیرد.

علیرضا عموزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» در تحلیل اغتشاشات سال گذشته کشور، گفت: انقلاب اسلامی مبتنی بر مبنای فطری و الهی است و تقابل جبهه استکبار و مبانی انقلاب اسلامی همواره پابرجاست و تنها راه نجات در این مسیر جهاد تبیین است.

 

 رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان در ادامه ابراز کرد: در سال گذشته دشمن از تمام توان رسانه‌ای خود برای نابودکردن جمهوری اسلامی ایران بهره برد؛ اما با جهاد تبیین در سالگرد اغتشاشات و بیان عقبه این جریان به مردم آنها نتوانستند دوباره فتنه خود را از سر گیرند.

 

وی همچنین تصریح کرد: کسانی که در سال گذشته از توهم فوت یک دختر جوان اهل کردستان این اغتشاش را رقم زدند و جریان‌هایی مانند کومله به‌صراحت اهداف شوم خود از تجزیه ایران را ابراز کردند؛ اما در سال جاری با جهاد تبیین و بیان واقعیات نیات شوم دشمنان شاهد بودیم که اغتشاشگران نتوانستند به مقاصد شوم خود دست یابند.

 

بنا به گفته عموزاده، در اغتشاشات سال گذشته مردم به بلوغ اعتقادی رسیده و ارزش ولایت را درک کردند، این هزینه‌هایی که در اغتشاشات بر کشور تحمیل شده را باید تبدیل به فرصت کرد و منجر به بلوغ اعتقادی مردم شد که این آغاز حرکت در گام دوم انقلاب اسلامی است.

 

رئیس حزب مؤتلفه نیروهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر در رابطه‌ با علل بروز اغتشاشات سال گذشته نباید از عوامل داخلی و ناکارآمدی برخی مدیران غافل شد و باید با اختلاس‌گران و مفسدین برخورد قاطعی شود که متأسفانه تاکنون محقق نشده است.

 

وی با اشاره به سخن حضرت آقا در مورد اینکه نظام جمهوری اسلامی در تحقق عدالت اجتماعی موفق نبوده، بیان کرد: این موضوع حقیقت تلخی است که برای حمایت آحاد جامعه از نظام اسلامی باید این نقیصه مرتفع شود.

 

عموزاده با بیان اینکه اگر جوانان شفافیت و صداقت را از مسئولین ببینند با دشمنان همراهی نخواهند کرد، توضیح داد: متأسفانه نبود برخورد قاطع با مدیران ناشایست مردم را ناامید می‌سازد و اگر با باندها و مافیای پنهان برخورد قاطع شود قطعاً شاهد همراهی مردم در اعتراضات نخواهیم بود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از