حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/04/14 شمسی | 2024/07/04 میلادی
مدیر حوزه علمیه استان سمنان:

شهید رئیسی الگوی حکمرانی اسلامی است

شهید رئیسی الگوی حکمرانی اسلامی است

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه شهید رئیسی الگوی حکمرانی اسلامی و ایرانی است، گفت: ادامه تفکر و منش شهید آیت‌الله رئیسی، نویدبخش آینده روشن برای کشور است.

 حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی‌اصغر ابراهیمی‌فر در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به مشارکت ملت ایران در انتخابات، گفت: حضور پرشور و یکپارچه مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری روح تازه‌ای در کشور دمید و دشمنان و بدخواهان نظام را ناامید کرد. 

 مدیر حوزه علمیه استان سمنان در ادامه افزود: ضرورت مشارکت گسترده، تکیه بر آراء و خواسته‌های مردم و انتخاب مستقیم فرد منتخب از سوی مردم، از جمله مؤلفه‌های ذاتی حکومت اسلامی است.

 به گفته ابراهیمی‌فر؛ اخلاق نیکو، مردم‌داری شهید جمهور باعث شد تا نامش در اذهان و تاریخ کشور و انقلاب ماندگار شود.

 وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور شهید برای خدمت به مردم سراز پا نمی‌شناخت، اظهار کرد: رئیسی بسیاری از قفل‌هایی را که عده‌ای به‌پای پیشرفت ایران اسلامی بسته بودند، باز کرد و در داخل و خارج افتخار آفرید. 

ابراهیمی‌فر تصریح کرد: شهید رئیسی طی دوران ریاست‌جمهوری خود، با تلاش خستگی‌ناپذیر، کارنامه‌ای پربار و سرشار از خدمت و گره‌گشایی به‌جا گذاشت.

 این مقام مسئول با اشاره به اینکه دولت سیزدهم با تلاش‌های وسیع رئیس‌جمهور شهید و همکاران، انقلاب را به ریل اصلی خود بازگرداند، گفت: رئیس‌جمهور آینده باید در مسیر ریل‌گذاری شده توسعه‌ای که توسط شهید رئیسی بنا شده حرکت کند.

ابراهیمی‌فر در ادامه افزود: شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان با پیگیری بهبود روابط با کشورهای همسایه، در طی مدت‌زمان کوتاهی رابطه دیپلماتیک و سیاسی ایران با عربستان را برقرار کرده و سطح روابط میان کشورمان با دیگر همسایگان از جمله پاکستان، ترکیه، عراق، جمهوری آذربایجان، افغانستان و ترکمنستان را توسعه دادند.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی با توکل بر خدا، تبعیت از رهنمودهای ولایت، اخلاص، اتکا به توانمندی‌های درونی و مدیریت جهادی، غیرممکن‌ها را ممکن ساخت، گفت: در شرایطی که پیش از آن طیف غرب‌گرا و مدعی اصلاحات - اعتدال به تأمین منافع آمریکا در ایران اقدام کرده، استقلال و امنیت کشور را هدف گرفته و علاوه بر پمپاژ یأس و ناامیدی، به امنیت ملی، امنیت روانی و اقتصاد و معیشت مردم ضربات عمیقی وارد کرده بود.

 ابراهیمی‌فر با اشاره به اینکه ادامه تفکر و منش شهید آیت‌الله رئیسی، نویدبخش آینده روشن برای کشور است، اظهار کرد: با حضور حماسی ملت سرافراز ایران در انتخابات الگوی شهید رئیسی ادامه خواهد یافت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از