حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/07 شمسی | 2024/09/28 میلادی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

شیطنت برخی افراد به آبروی ملی ضربه می‌زند

شیطنت برخی افراد به آبروی ملی ضربه می‌زند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: برخی تنش‌های ایجاد شده توسط اطرافیان نامزدها تنها آب به آسیاب دشمن ریخته و به آبروی ملی ضربه می‌زند.

فرشید فلاح لاله‌زاری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص رعایت اخلاق نامزدهای انتخاباتی گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری در بیاناتشان به آن اشاره داشتند باید نامزدها مراقب باشند صحنه انتخابات را به صحنه جنگ بدل نکرده و با اقدامات اهانت‌آمیز به آبروی کشور لطمه وارد نسازند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: انقلاب اسلامی بر پایه اخلاق و شئون اسلامی شکل‌ گرفته و نباید شبیه کشورهای اروپایی و غربی در جریان انتخابات با بی‌اخلاقی‌ها به آبروی ملی ضربه بزنیم.

این مقام مسئول ابراز کرد: شیطنت‌های برخی نامزدها و طرف‌دارهای آنها متأسفانه تنها آب به آسیاب دشمن می‌ریزد و برخی اهانت‌ها توسط ربات‌ها در فضای مجازی نشر پیدا می‌کند و این موضوع توسط بیگانگان رصد می‌شود و سبب ایجاد شکاف و دوقطبی در جامعه می و.شد.

فلاح همچنین تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها باید مراقب باشند در دام رسانه‌های بیگانه قرار نگیرند و به بهانه ایجاد شور انتخاباتی فضای کشور را ملتهب نکرده و گزک دست رسانه‌های معاند ندهند.

این مقام مسئول در نهایت ابراز کرد: فضای انتخابات یک فضای رقابتی درون خانوادگی است و هر شخصی می‌تواند باتوجه ‌به سلایق سیاسی خود به نامزد تأیید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان رأی بدهد.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از