حالت تاریک
  • جمعه, 1403/02/28 شمسی | 2024/05/17 میلادی
امام‌جمعه شهمیرزاد:

صندوق رأی تنها راه علاج مشکلات است

صندوق رأی تنها راه علاج مشکلات است

امام‌جمعه شهمیرزاد گفت:اگر می‌خواهیم مشکلات اقتصادی مرتفع شده و از این بحران عبور کنیم باید با حاضرشدن در پای صندوق رأی و انتخاب فرد اصلح به این هدف دست یابیم و در غیر این صورت نباید منتظر معجزه باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا رحیمی زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات و تأثیر آن در ابعاد ملی و بین‌المللی گفت: قطعاً اگر رأی هر ایرانی  در بهبود شرایط کشور بی‌تأثیر بود، رسانه‌های مهاجم شبانه‌روزی به دنبال تخریب اعتماد مردم به‌نظام و تلاش برای کاهش مشارکت نبودند.

امام‌جمعه شهمیرزاد در ادامه ابراز کرد: تجربه ثابت کرده هرکجا که مردم پای‌کار بوده و مشارکت حداکثری داشتند موجبات امیدواری بیشتر در داخل کشور ایجاد شده و از سوی دیگر سبب‌ساز نامیدی دشمنان و قطع توطئه و دسیسه آنها شده است.

بنا به گفته حجت‌الاسلام‌والمسلمین رحیمی زاده رأی ندادن هزینه‌های سنگینی را بر کشور متحمل خواهد کرد و موجب می‌شود قدرت کشور در مجامع بین‌المللی کاهش‌یافته و ارتباطات آینده کشور تحت‌الشعاع قرار گیرد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و تورم در جامعه عنوان کرد: مشکلات و مسائل اقتصادی گریبان‌گیر تمام آحاد جامعه است و همگان بر این موضع واقف هستند؛ اما باید در کنار آن پیشرفت‌های کشور مانند رتبه‌های برتر در زمینه‌های فناوری، دفاعی و هسته‌ای و داروسازی را مدنظر قرارداد تا موجبات امیدواری فراهم شود.

بنا به گفته حجت‌الاسلام‌والمسلمین رحیمی زاده، حفظ نظام اسلامی به مشارکت گسترده مردم پای صندوق‌های رأی وابسته است و اگر می‌خواهیم مشکلات اقتصادی مرتفع شده و از این بحران عبور کنیم باید با حاضرشدن در پای صندوق رأی و انتخاب فرد اصلح به این هدف دست یابیم و در غیر این صورت نباید منتظر معجزه باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رحیمی زاده  با بیان اینکه گناه برخی مسئولین و عملکردهای غلط آنها را نباید به‌پای نظام و انقلاب نوشت، افزود: باید نسبت به خدمات ارائه شده در کشور و پیشرفت‌های حاصل شده طی این سال‌ها جانب انصاف را رعایت کرد و نباید این‌همه پیشرفت را به‌خاطر چند ضعف داخلی کتمان کرد.

 امام‌جمعه شهمیرزاد ابراز کرد که متأسفانه در عرصه اطلاع‌رسانی نسبت به اقدامات انجام شده در کشور ضعف داریم و باید رسانه‌ها با نگاه مثبت کوتاهی‌های صورت‌گرفته در عرصه اطلاع‌رسانی را جبران کنند.

وی با بیان اینکه رأی‌دادن فارغ از نتیجه آن سبب می‌شود در پیشگاه خداوند متعال نسبت به انجام‌وظیفه خودمان سربلند باشیم، افزود: مردم می‌بایست بعد از انتخابات نیز همچنان مطالبه‌گری خودشان را از نمایندگان در حوزه قوانین تصویب شده و مسائل کلان حوزه شهری جویا شوند تا شاهد فعال‌بودن نمایندگان و رشد و پیشرفت در هر حوزه انتخابیه باشیم.

 انتهای خبر/

 

 

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از