حالت تاریک
  • شنبه, 1403/02/29 شمسی | 2024/05/18 میلادی
در شهر جدید ایوانکی؛

طرح ۳۴۴ واحدی نهضت ملی مسکن افتتاح شد

طرح ۳۴۴ واحدی نهضت ملی مسکن افتتاح شد

طرح ۳۴۴ واحدی نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی در غرب استان سمنان با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید و به متقاضیان تحویل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ طرح ۳۴۴ واحدی مسکونی غدیر در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی روز پنجشنبه با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در زمینی به مساحت هشت هکتار افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید ایوانکی درباره طرح ۳۴۴ واحدی مسکونی نهضت ملی مسکن گفت: فرایند مطالعاتی اجرای طرح ۳۴۴ واحدی نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی در اواخر دولت قبل آغاز شد، اما به نتیجه مطلوبی نرسید.

سید مرتضی محمودی بیان کرد: عملیات اجرایی این طرح در سال ۱۴۰۰ در دولت آیت‌الله رئیسی دوباره آغاز شد و اکنون آماده بهره‌برداری است و به متقاضیان تحویل شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح به مساحت هشت هکتار با مجموع زیربنای ۳۲ هزار مترمربع احداث شده است، افزود: در این طرح زمین به‌صورت رایگان ارائه شد و به متقاضیان هر واحد ۲ میلیارد ریال تسهیلات دولتی پرداخت شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید ایوانکی با بیان اینکه برای احداث این واحدها متری ۴۰ میلیون ریال توسط پیمانکار هزینه شد، تصریح کرد: تمام زیرساخت‌های رفاهی از جمله اشتراک آب، برق و گاز برای ساکنان این واحدهای مسکونی ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: این منطقه از اینترنت پرسرعت و فیبر نوری به‌صورت ۱۰۰ درصدی بهره‌مند است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از