حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/02/26 شمسی | 2024/05/15 میلادی
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان:

فروپاشی بلوک غرب در حال وقوع است

فروپاشی بلوک غرب در حال وقوع است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری پیش‌بینی کردند فروپاشی بلوک غرب با محوریت نظام سیاسی آمریکا در حال وقوع است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس عبداللهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به موج بیداری اسلامی در جامعه نخبگانی اروپا و آمریکا گفت: اعتراضات جامعه دانشگاهی اروپا و آمریکا مسئله جدیدی نیست؛ اما در چند دهه اخیر این اعتراضات با تدابیر شدید امنیتی و سانسورهای رسانه‌ای همراه شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در ادامه افزود: در حال حاضر اساتید بسیاری در دانشگاه‌های خاورمیانه و آسیا مشغول به فعالیت هستند که به دلیل مواضع استعمارستیزی خود از دانشگاه‌های اروپا و امریکا اخراج شده‌اند.

وی همچنین در خصوص علت اعتراض جامعه نخبگانی اروپا و امریکا بیان کرد: نسل جدید دانشجویان کشورهای غربی به دلیل ظلم و جنایات بیش از حد رژیم صهیونیستی و سکوت کشورشان به حدی از خشم انزجار رسیده‌اند که امکان سکوت را دیگر ندارند و به همین علت خشم خود را به این شکل بروز می‌دهند.

بنا به گفته عبداللهی، همان‌طور که امام راحل فروپاشی بلوک شرقی و کمونیست را پیش‌بینی کردند و این مهم محقق شدف در حال حاضر نیز پیش‌بینی  مقام معظم رهبری از فروپاشی بلوک غرب با محوریت ایالات متحده و لابی صهیونیست‌ها در حال رخ‌دادن است.

وی خاطرنشان کرد: سقوط دولت ترامپ و اعتراضات مردمی موج اول فروپاشی در ایالات متحده بود و موج دوم نیز با این حجم از اعتراضات جامعه نخبگانی در حال وقوع است.

این مقام مسئول در نهایت بیان کرد که امیدواریم این موج بیداری اسلامی و اعتراضات ضد صهیونیستی با همراهی سایر کشورهای اروپایی و آسیایی به یک جریان گسترده تبدیل و به نابودی رژیم صهیونیستی ختم شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از