حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
خطیب جمعه سمنان:

مجازات سختی در انتظار رژیم صهیونیستی است

مجازات سختی در انتظار رژیم صهیونیستی است

امام جمعه سمنان گفت: رژیم صهیونیستی با نقض قوانین بین‌الملل و ترور شهید هنیه در ایران باید در انتظار مجازات سخت باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سمنان با اشاره به شهادت شهید هنیه در ایران گفت: شهید اسماعیل هنیه یکی از رهبران شجاع و برجسته حماس بود که سال‌ها جانش را در دست گرفت و در فلسطین به مبارزه با رژیم صهیونیستی پرداخت.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه هنیه از عناصر مؤثر جبهه مقاومت بود، افزود: شهید هنیه خانواده‌اش را هم در راه حمایت از فلسطین از دست داد.

وی با بیان اینکه عروج ملکوتی در راه جهاد رسیدن به قله کمال است، اظهار کرد: آرزوی تمامی مجاهدان فی‌سبیل‌الله شهادت است.

مطیعی با اشاره به اینکه شهید هنیه مهمان ایران بود که در مراسم تحلیف حضور یافت، بیان کرد: این اقدام جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی در ایران جای تأسف دارد.

وی تصریح کرد: اقدام ترور توسط باند تروریستی رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد و حامیان این رژیم نیز در ارسال اسلحه کمکش می‌کنند.

خطیب جمعه سمنان با اشاره به حضور باشکوه مردم در تشییع جنازه شهید هنیه اظهار کرد: ملت ایران با حضورشان در این مراسم ارادت و صمیمیت خود را نسبت به این شهید نشان دادند.

وی با تأکید بر انتقام و خون‌خواهی هنیه از رژیم سفاک صهیونیستی، گفت: مردم خواستار خون‌خواهی هر چه سریعتر هستند.

مطیعی با اشاره به نقض اصول قوانین بین‌الملل توسط رژیم صهیونیستی و ترور هنیه در خاک ایران، تصریح کرد: مجازات سختی در انتظار رژیم جنایت‌کار صهیونیستی است.

وی علاوه بر صهیونیسم، حامیانش هم باید پاسخگوی این اقدام جنایت‌کارانه باشند، افزود: حق جمهوری اسلامی است که انتقامی کوبنده نسبت به این ترور داشته باشد.

مطیعی با اشاره به اینکه شهادت شهید سلیمانی در عراق و شهادت شهید هنیه در ایران باعث استحکام‌بخشی جبهه مقاومت است، اظهار کرد: شهادت شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت بشارت از امت‌سازی و امت واحده دارد.

وی خاطرنشان کرد: مرز جغرافیایی مانع این وحدت و امت واحده نخواهد شد و روز به روز هم‌بستگی جبهه مقاومت بیشتر می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از