حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/08 شمسی | 2024/09/29 میلادی
مسئولان به مشکلات آرادان رسیدگی کنند
امام جمعه آرادان:

مسئولان به مشکلات آرادان رسیدگی کنند

امام جمعه آرادان گفت: آرادان مشکلات فراوانی دارد و زمانی‌که هر ۶ ماه فرماندار تغییر می‌کند چه کسی باید مشکلات را شناسایی و پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جلیل شریفی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان با اشاره به حضور رئیس‌جمهور در مجمع جهانی که در نیویورک برگزار شد، گفت: پزشکیان گاهی صریح و ساده صحبت می‌کند؛ اما چرا از عراقچی کمک نمی‌گیرد و از آن آدم تاریخ مصرف گذشته که تمام فرزندانش در کشورهای غربی زندگی می‌کنند، استفاده می‌کند. 

امام جمعه آرادان به هشدار مقام معظم رهبری در جمع رزمندگان دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: ما در دوران دفاع مقدس اجازه ندادیم یک وجب از خاک سرزمینمان در دست دشمن بماند. 

وی با تأکید بر اینکه مراقب باشیم پرچم نفوذ برافراشته نشود، تصریح کرد: حواسمان باشد نگذاریم که دشمنان در افکار، مطبوعات، آموزش و پرورش و وزارت بهداشت نفوذ پیدا کند. 

شریفی‌نیا ضمن اشاره به هفته دفاع مقدس و رشادت‌های جوانان بیان کرد: هشت سال در مقابل استکبار جهانی ایستادیم و بیش از ۲۰۰ هزار شهید را به انقلاب اسلامی تقدیم کردیم؛ اما یک وجب از خاک کشور را به دست دشمن ندادیم. 

خطیب جمعه آرادان به حضور قاضی سراج، نماینده قوه قضائیه در این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: از اداره ثبت آرادان بازدید به عمل آمد که باعث سرافکندگی ما شد، چرا بودجه‌های ملی و استانی به‌صورت عادلانه توزیع نمی‌شود که وضع اداره ثبت شهرستان اینگونه باشد.

وی ضمن درخواست از مسئولان  جهت مطالبه‌گری برای رسیدگی به وضعیت شهرستان آرادان اظهار کرد: شورای اسلامی پیگیری و مطالبه‌گری کند زمانی‌که هر ۶ ماه فرماندار عوض می‌شود چگونه باید مشکلات شهرستان را شناسایی و پیگیری شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از