حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/06/26 شمسی | 2024/09/16 میلادی
امام جمعه سمنان:

مسئولین فرمان حکومتی امیرالمؤمنین را مطالعه کنند

مسئولین فرمان حکومتی امیرالمؤمنین را مطالعه کنند

امام‌جمعه سمنان گفت: مدیران باید فرمان حکومتی امیرالمؤمنین به مالک‌اشتر را مطالعه کرده و در این راستا برای بهبود وضعیت معیشتی و آسایش مردم گام بردارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر سمنان که در مسجد امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نابودی تروریست‌ها گفت: این عملیات سپاه نشان از اقتدار ایران اسلامی در بعد نظامی و اطلاعاتی است.

امام‌جمعه شهر سمنان در ادامه افزود: مدیران باید فرمان حکومتی امیرالمؤمنین به مالک‌اشتر را مطالعه کرده و در این راستا برای بهبود وضعیت معیشتی و آسایش مردم گام بردارند.

بنا به گفته نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه سمنان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع ائمه جمعه سراسر کشور ابراز کرد: همان‌طور که ایشان فرمودند نقش مردم یک نقش اساسی و محوری است و باید مسئولان برای رضایت خاطر مردم در جامعه تلاش کنند.

وی همچنین به بخش دیگری از سخنان رهبری دررابطه‌با حضور و مشارکت در انتخابات به‌عنوان یکی از عرصه‌های نقش‌آفرینی مردم افزود: انتخابات به منزله تعیین سرنوشت است و می‌بایست مردم با حضور خود در این روز سرنوشت‌ساز تکلیف خود را ادا کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی ابراز کرد: دولت سیزدهم برای رفع مشکلات مردم گام‌های مهمی برداشته و اگرچه همگان اذعان دارند که مشکلات اقتصادی وجود دارد، اما قطعاً با ادامه تلاش‌ها نتایج خوبی حاصل خواهد شد.

وی همچنین در بخشی دیگری از خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر سمنان به موضوع امروز یعنی هوای پاک نیز اشاره کرد و گفت: باتوجه‌به شعار امروز که مسئول پاسخگو و شهروند مسئول است باید همه در قبال وظایف خود به‌درستی اقدام کنند تا شاهد تغییر در وضعیت هوای شهر باشیم.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از