حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/04/14 شمسی | 2024/07/04 میلادی
امام‌جمعه گرمسار:

مصیبت غزه تن اسلام را به لرزه درآورد

مصیبت غزه تن اسلام را به لرزه درآورد

امام‌جمعه گرمسار گفت: فاجعه امروز غزه تن اسلام را به لرزه انداخت و در مقابل این جنایات اگر امروز مسلمانان از غصه بمیرند هم کم است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علیرضا آرامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ ضمن محکوم‌کردن جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها علیه مسلمانان مظلوم و بی‌دفاع غزه گفت: در ایام ضیافت الهی که می‌بایست مسلمانان با آرامش و طیب خاطر به عبادت خدا بپردازند، متأسفانه عده‌ای از مسلمانان در نوار غزه در آماج حملات و بی‌حرمتی‌ها قرار گرفته‌اند.

بنا به گفته امام‌جمعه گرمسار هرچند در این چند ماه بی‌رحمی‌ها، خباثت‌ها و کودکشی و محاصره مردم مظلوم غزه توسط صهیونیست‌ها قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد؛ اما حرکت وحشیانه امروز آنها در حق زنان مسلمان غزه اوج خباثت و پستی این رژیم غاصب را به جهانیان نشان داد.

وی همچنین با بیان اینکه فاجعه امروز تن اسلام را به لرزه انداخته است، خاطرنشان کرد: در مقابل این جنایات اگر امروز مسلمانان از غصه بمیرند هم کم است و باید آزادی‌خواهان جهان با اقدام عملی جلوی این حرکت‌های وحشیانه را بگیرند.

آرامی با اشاره به اینکه تمامی این جنایات با چراغ‌سبز آمریکا در حال انجام است، عنوان کرد: امروز باید تمام ملت‌ها به خروش آمده و کشورهای مسلمان سکوت خود را بشکنند و علیه این رژیم قیام کنند تا این غده سرطانی از روی کره خاکی برداشته شود.

وی در نهایت از مردم ایران اسلامی و همچنین هم استانی‌های شریف در خواست کرد  تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس اتحاد و انسجام جبهه اسلام و قدرت مسلمانان را به رخ استکبار جهانی کشیده و برای نابودی آنها فریاد مرگ بر صهیونیست سر دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از