حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/02/27 شمسی | 2024/05/16 میلادی
امام‌جمعه موقت سمنان:

نابودی رژیم کودک کش خواسته جامعه جهانی است

نابودی رژیم کودک کش خواسته جامعه جهانی است

امام‌جمعه موقت سمنان نابودی رژیم کودک کش را خواسته جامعه جهانی دانست و افزود این رژیم اشغالگر با حمله به کنسولگری ایران قصد ایجاد چالشی جدید در دنیا است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین مهدوی‌نژاد  در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ ضمن اشاره به اهمیت روز جهانی قدس گفت: یکی از نکات و موضوعاتی که در قرآن خداوند به آن اشاره کرده است قوم یهود است خداوند می‌فرماید: «لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ»خداوند در این آیه یهودیان را بزرگ‌ترین دشمن مسلمانان بیان کرده است.

امام‌جمعه موقت سمنان تصریح کرد: یهودیان به‌عنوان دشمن مسلمان‌ها از صدر اسلام تا کنون مشکلات و جنایات متعددی را مرتکب شده‌اند به این دشمنی نمی‌توان سطحی نگریست چرا که دیدگاه آنان توقف نسل‌های دیگر و به بردگی کشیدن سایر اقوام است.

وی در ادامه افزود: کشورهای استعمارگر تصور می‌کنند می‌توان با رژیم متخاصم کنار آمده و مطیع جنایات آنان شد و این در حالی است که قرآن کریم کنارآمدن با این جنایات را نهی و رد می‌کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی‌نژاد اظهار کرد: یهودیان و کشورهای ظالم توقع دارند کشورهای مسلمان مبارزه را کنار گذاشته و تبعیت، حقارت و تسلیم محض آنان شوند، فلذا دوراه بیشتر وجود ندارد یا می‌بایست تا شکست نهایی ظلم و ریشه‌کن‌کردن ظالم به مبارزه پرداخت یا راه تسلیم، تبعیت، بردگی و بندگی را در مقابل آنان پذیرفت.

امام‌جمعه موقت سمنان ضمن اشاره به دشمنی با رژیم غاصب تا ریشه‌کن‌شدن ظلم تصریح کرد: صهیونیسم‌ها ماهیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را درک کرده‌اند و می‌دانند جمهوری اسلامی ایران ظلم را نخواهد پذیرفت و جهت ریشه‌کن‌کردن رژیم غاصب از پای نخواهد نشست.

وی تصریح کرد: رژیم کودک کش با حمایت همه‌جانبه کشورهای مستکبر در یک برهه‌ای از زمان دارای اقتدار بود و اقتدار پوشالی خود را به رخ جهانیان می‌کشید؛ اما در زمان کنونی نه‌تنها اقتداری ندارد؛ بلکه روزبه‌روز بر حقارت خود افزوده و زمینه نابودی خود را فراهم کرده است.

 مهدوی‌نژاد اظهار کرد: رژیم کوک کش خود را ارتش شکست‌ناپذیر می‌دانست؛ اما با همه امکانات و تجهیزات در نبرد طوفان الاقصی عاجزانه عمل کرده و نتوانست ضعف‌ها را مرتفع و اقتدار خود را به دست آورد رژیم غاصب تصور می‌کند با کشتار وحشیانه زنان، کودکان و بمباران بیمارستان‌های بی‌پناه می‌توان اقتدار را به نمایش درآورد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در ادامه افزود: اسرائیل می‌خواهد شکست خود را به شکل دیگری جبران کند و در اقدامات اخیر با حمله به کنسولگری ایران به دنبال ایجاد تنش و بحرانی تازه برای منطقه است؛ اما در مبارزات جبهه مقاومت تصمیم‌گیرنده نهایی برای مبارزه مردم فلسطین هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی‌نژاد افزود: به فرموده معظم له نیروهای مقاومت راز بقای خود را مبارزه با رژیم غاصب و نابودی کردن آنها می‌داند؛ بنابراین با نبردی قاطعانه در حال شکست و نابودی رژیم اشغالگر هستند و نابودی رژیم ظلم‌ستیز خواسته جامعه جهانی به‌ویژه مسلمانان است و این خواسته ملت‌های ظلم‌ستیز با حضور پرشکوه ملت‌ها به‌ویژه ملت ایران در روز قدس اعلام شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از