حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/08 شمسی | 2024/09/29 میلادی
نباید آب به آسیاب دشمن ریخت
امام جمعه سرخه:

نباید آب به آسیاب دشمن ریخت

امام جمعه سرخه گفت: برخی‌ها با تحلیل‌های عجولانه درباره جبهه مقاومت آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدی اشرف در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سرخه با اشاره به هفته دفاع مقدس و گرامیداشت مجاهدت‌های بی‌نظیر رزمندگان در طول این دوران گفت: دفاع مقدس مانند گنجی است که توجه به‌ آن به ما می‌آموزد که می‌توانیم روی پای خود بایستیم.

امام جمعه سرخه در ادامه افزود: دفاع مقدس به ما آموخت که دشمن هر چه‌قدر هم قدرتمند باشد اما قدرت اصلی در دستان خداوند است و ما با توکل بر خدا و اراده خویش بر دشمنان غلبه خواهیم کرد.

وی با اشاره به حماسه‌آفرینی ملت غیورایران در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: ملت ایران، مردمانی هستند که در انتخابات، محرم، اربعین و حمایت از جبهه مقاومت خود را به‌خوبی نشان دادند. 

اشرف با اشاره به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با رزمندگان و پيشكسوتان دفاع مقدس بیان کرد: هر آنچه که در برهه کنونی و در جبهه مقاومت اتفاق می‌افتند؛ همانند دوران دفاع مقدس است.

خطیب جمعه سرخه همچنین تصریح کرد: رژیم صهیونیستی تحت حمایت‌های همه‌جانبه اطلاعاتی و دیپلماتیکی و مالی استکبار جهانی قرار دارد. 

اشرف با اشاره به برخی از اظهارنظرهایی که  در خصوص جبهه مقاومت می‌شود، گفت: اشتباه‌ترین راه مسیر کسانی است که دچار تحلیلی اشتباه و عجولانه می‌شوند، اینها کسانی هستند که فضای واقعی جنگ را مشاهده نکردند و با تحلیل‌های عجولانه آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

وی با اشاره به اصول مبارزه با این رژیم منحوس که ۷۰ سال است ریشه در دل عرب دوانده است، افزود: رژیم صهیونیستی با اقدامات هوشمندانه دیپلماتیک و هدفمند ریشه‌کن خواهد شد.

این مقام مسئول در خصوص سفر هیأت‌ دولت به نشست سالانه مجمع سازمان ملل اظهار کرد: رئیس‌جمهور و همراهانش به روال هرساله در سازمان ملل حضور پیدا کردند. 

وی تصریح کرد: دیدارها و مصاحبه‌های که توسط هیأت دولت و شخص رئیس‌جمهور صورت گرفت منطبق بر اصول اساسی نظام جمهوری اسلامی بود که باعث عزت و افتخار جامعه شد.

اشرف با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ دشمنان خاطرنشان کرد: نباید افرادی که حرف‌های دشمن را مخابره می‌کنند در دستگاه‌های مختلف حضور پیدا کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از