حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/04/18 شمسی | 2024/07/08 میلادی
فرمانده سپاه ناحیه میامی:

تمام نقشه‌های آمریکا علیه ایران شکست خورده است

تمام نقشه‌های آمریکا علیه ایران شکست خورده است

فرمانده سپاه ناحیه میامی گفت: دشمنان معتقد بودند چون انقلاب اسلامی به قدرت‌های جهانی وابستگی ندارد ماندگار نخواهد بود بر همین اساس طی ۴۴ سال برنامه‌ها، نقشه‌ها و هزینه‌های بسیاری زیادی را بر علیه کشور ایران برنامه‌ریزی کردند.

محمدمهدی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت گفت: از اوایل انقلاب تاکنون دشمن راه‌های مختلفی را برای نابودی انقلاب اسلامی ایران در پیش گرفته است که همه نقشه‌های پلید آنان با بصیرت ملت ایران، وحدت و رهبری امامین انقلاب اسلامی با شکست مواجه شده است.

فرمانده سپاه ناحیه میامی خاطرنشان کرد: نبرد بین حق و باطل از زمان صدر اسلام بوده و خواهد بود مصداق باطل آمریکای جنایت‌کار مصداق حق در زمان کنونی جمهوری اسلامی ایران است.

اسماعیلی در ادامه افزود: متأسفانه دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اوایل انقلاب به دنبال اثبات خیالات واهی خودشان بودند و معتقد بودند؛ چون انقلاب اسلامی به قدرت‌های جهانی وابستگی ندارد ماندگار نخواهد بود بر همین اساس طی ۴۴ سال برنامه‌ها، نقشه‌ها و هزینه‌های بسیاری زیادی را بر علیه کشور ایران برنامه‌ریزی کردند.

وی اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، آمریکا و هم‌پیمانانش در کودتای طبس، جنگ هشت ساله دفاع مقدس، فتنه سال ۸۸، فتنه سال ۹۸ و فتنه سال ۱۴۰۱ برنامه‌های طراحی شده‌ای را به مرحله اجرا در آوردند تا بتوانند به مقاصد شوم خود برسند که مردم با بصیرت نظام جمهوری اسلامی ایران همانند همیشه آنها را ناکام گذاشت.

فرمانده سپاه ناحیه میامی اذعان داشت: دشمن در سال گذشته یک حربه جدیدی را بر علیه کشور بکار برد و آن استفاده از یک نقطه قوت نظام جمهوری اسلامی یعنی عفاف و حجاب و روابط صحیح بین خانواده‌ها بود که تعداد بسیار اندکی از افراد جامعه فریب دشمن را خوردند؛ اما تعداد حداکثری جامعه با بصیرت کامل و عدم اعتماد به غرب و رسانه‌های آمریکایی و صهیونیستی نقشه‌های دشمنان را نقش‌برآب کردند.

 اسماعیلی در ادامه افزود: شخصیت زن ایرانی در خانواده که در طول هشت سال دفاع مقدس با پرورش و تربیت جوانان مؤمن انقلابی برگ زرینی در دوران دفاع مقدس از خود بر جای گذاشتند در این زمان نیز با بصیرت پشتوانه تفکر امامین انقلاب اسلامی مشت محکمی را بر دهان استکبار جهانی زدند همه دشمنان می‌دانند که نمی‌توانند با حربه و رخنه در سبک زندگی اسلامی بر جامعه مسلط شوند.

وی اظهار کرد: مسئولین و همه دست‌اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه دارند با امید آفرینی نسبت به آینده در بین نسل جوان به آنان کمک کنند تا باقدرت و پشتکار در مسیر پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.

فرمانده سپاه ناحیه میامی در پایان خطاب به آمریکای جنایت‌کار گفت: از لسان پیر فرزانه ما مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) می‌گوییم که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند در برابر اراده راسخ ملت آزاده و بیدار جهان انجام دهد.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از