حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی:

وحدت بین مسلمانان باعث نابودی استکبار می‌شود

وحدت بین مسلمانان باعث نابودی استکبار می‌شود

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم وحدت هرچه بیش‌تر بین اهل تسنن و تشیّع تأکید کرد و گفت: وحدت بین مسلمانان سبب نابودی استکبار جهانی خواهد شد.

علی‌اکبر علیزاده در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با اشاره به اینکه باید آحاد امت اسلامی با یكدیگر متحد باشند، گفت: طبق آیه «و اعتصموا بحبل اللّه جمیعاً و لا تفرّقوا» همه مسلمانان با هم برادر هستند و می‌بایست با همدیگر متحد باشند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: جمهوری اسلامی ایران با هدایت‌ها و راهبردهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب وحدت را عملیاتی کرده است.

وی با بیان اینکه امروز مردم غزه گرفتار ظلم بیش از حد صهیونیست‌ها هستند، اظهار کرد: مردم مظلوم فلسطین و غزه بهترین پشتیبان و حامی خود را ایران می‌دانند چرا که اهل تسنن و تشیّع با هم اتحاد دارند و حامی مظلومان جهانند.

علیزاده همچنین تصریح کرد: امروز مردم عراق، لبنان، یمن و سایر مسلمانان جهان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و غزه یک‌صدا و با وحدت و انسجام پشتیبان آن‌ها هستند.

این نماینده مجلس با اشاره به حضور اقوام مختلف در سطح ایران بیان کرد: همه مردم در ایران حول پرچم اسلام و به‌صورت متحدالشکل جمع هستند و در راه اعتلای اسلام و جمهوری اسلامی کوشش می‌کنند.

وی در ادامه افزود: مسلمانانی که بزرگ‌ترین منابع عالم و جمعیت را در اختیار دارند یقیناً بزرگ‌ترین قدرت جهان را نیز در دست دارند به شرطی که دستور خدا و پیامبر (ص) که وحدت است را عملیاتی کنند.

علیزاده با بیان اینکه ایران همواره به‌دنبال دفاع از مظلومان جهان است، گفت: ایرانی‌ها مظلومان را برادران خود می‌دانند و خود را موظف به حمایت از آن‌ها دانسته و می‌بایست به هر طریقی به مظلومان کمک کنند.

وی در خصوص توظئه استکبار جهانی در جهت تفرقه‌انگیزی بین مسلمانان، گفت: هر چقدر مسلمانان با هم متحدتر و پشتیبان یکدیگر باشند طبیعتاً باعث فشار بر روی دشمن می‌شود.

به گفته این نماینده مجلس، دشمنان تصور می‌کنند توطئه علیه مسلمانان باعث فشار بر روی آن‌ها خواهد شد؛ در صورتی که باعث اثرگذاری زیاد جبهه مقاومت در مقابل استکبار جهانی می‌شوند.

علیزاده با بیان اینکه وحدت مسلمانان ضربه سنگینی بر رژیم جنایت‌کار صهیونیستی وارد کرده است، ابراز کرد: امروز حتی مسئولان این رژیم صهیونیستی هم اذعان دارند که ۲۰ سال آینده را نخواهند دید و این رژیم دچار فروپاشی خواهد شد. 

 وی همچنین تصریح کرد: استکبار جهانی برای از بین بردن وحدت بین مسلمانان باید تمام توان خود را بیاورد که باز هم قدرت شکست مسلمانان را ندارد و به همین دلیل بین آن‌ها تفرقه و اختلاف ایجاد می‌کند.

این نماینده با اشاره به اینکه استکبار جهانی می‌خواهد اسلام را نابود کند تا مسلمانان با یکدیگر متحد نشوند، بیان کرد: مسلمانان می‌بایست بدانند که تنها راه نجاتشان وحدت بین آن‌هاست و باید روزبه‌روز متحدتر، قدرتمندتر و منسجم‌تر شوند، چرا که استکبار به سرکردگی آمریکا و به‌دنبال آن انگلیس، فرانسه و آلمان شکننده‌تر شده و مواضع خود را از دست می‌دهد.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از