حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/04/18 شمسی | 2024/07/08 میلادی
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان:

مردم ایران پابه‌پای دانش‌آموزان در راهپیمایی حضور می‌یابند

مردم ایران پابه‌پای دانش‌آموزان در راهپیمایی حضور می‌یابند

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: جبهه مقاومت نیازی به حضور فیزیکی مردم ایران ندارد؛ اما این جبهه انتظار دارد که با برپایی مراسمات و راهپیمایی آنان را یاری کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس خرمیان مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه سمنان با اشاره به اینکه زنان و مردان آزاده انسان‌هایی که دلباخته خداوند هستند در مقابل استکبار فریاد حق‌طلبی را سر داده‌اند، اظهار کرد: در کانادا، مکزیک، انگلیس، آمریکا و آلمان نیز مردم بیدار شده‌اند که این بیداری ثمره زحمات، ایستادگی، مقاومت و رشادت‌های فرزندان ایران است.

وی، خطاب به مردم انقلابی شهرستان سمنان افزود: تمام حرکات حماس به حمایت از جبهه مقاومت از دو سال پیش برنامه‌ریزی‌شده است که با یاری خداوند تمام اتفاقات طبق طراحی‌های قبلی صورت‌گرفته است و با موفقیت در حال اجرا است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در ادامه افزود: رژیم غاصب با ادعای داشتن گنبد آهنی تصور می‌کردند هیچ ریز پرنده‌ای نمی‌تواند علیه آنان اقدام کند؛ اما جبهه مقاومت تمام ادعاها دروغ‌هایی آنان را در هم شکست.

وی در ادامه افزود: در روز اول که جبهه مقاومت بر سر اسرائیلی‌ها آوار شد همه فهمیدند گنبد آهنی وجود ندارد و تمام حرف‌های آنان پوشالی و دروغ است.

 

خرمیان با اشاره به اینکه اقدام جبهه مقاومت موجب سردرگمی اسرائیل شده است به‌نحوی‌که نمی‌دانند در روزهای پیشرو حرکت جبهه مقاومت چیست و چه اتفاقی خواهد افتاد، خاطرنشان کرد: آنان تصور می‌کردند که با برنامه‌ریزی غیرقابل‌تحمل برای مردم فلسطین در همین روزها بیت‌المقدس را به آتش بکشند و بجای آن معبد سلیمان را بنا کنند؛ اما در یک حرکت آفندی همه نقشه‌های آنان نقش‌برآب شد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در ادامه افزود: رژیم غاصب و هم‌پیمانانش جرئت نمی‌کنند به‌صورت رسمی اعلام کنند که در حمله زمینی به نوک پیکان جبهه مقاومت ناتوان هستند.

حجت‌الاسلام خرمیان اذعان داشت: جبهه مقاومت نیازی به حضور فیزیکی مردم ایران ندارد؛ اما این جبهه انتظار دارد که با برپایی مراسمات و راهپیمایی آنان را یاری کنیم و در مقابل دشمن تلاش می‌کند که مردم در صحنه نباشد.

وی در ادامه افزود: اگر مردم در صحنه باشند تمام آزاده‌های عالم بیدار می‌شوند و از حضور مردم درمی‌گیرند؛ بنابراین در ۱۳ آبان‌ماه که بزرگ‌ترین اتفاق توسط دانش‌آموزان و دانشجویان ظهور پیدا کرد همه آحاد مردم پابه‌پای دانش‌آموزان و دانشجویان در روز مبارزه با استکبار جهانی حضور پیدا خواهند کرد.



انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از