حالت تاریک
  • شنبه, 1403/02/29 شمسی | 2024/05/18 میلادی
نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری:

گلوگاه‌های فساد در ادارات شناسایی شود

گلوگاه‌های فساد در ادارات شناسایی شود

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نظارت‌ها باید به معنای واقعی مردمی شده و گلوگاه‌های ایجاد فساد اصلاح شوند تا از بروز خطاهای بعدی جلوگیری شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ به نقل از روابط‌عمومی اداره کل دیوان محاسبات استان سمنان، آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری در دیدار با سرپرست دیوان محاسبات استان سمنان که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین انصاری‌نیا، دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر سمنان انجام شد، ضمن قدردانی از فعالیت‌های پیشگیرانه دیوان محاسبات در راستای نظارت بر دستگاه‌های اجرایی گفت: نظارت‌ها باید به معنای واقعی مردمی شده و گلوگاه‌های ایجاد فساد اصلاح شوند تا از بروز خطاهای بعدی جلوگیری شود.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر تلاش در جهت افزایش اعتماد عمومی مردم تصریح کرد: اعتماد عمومی مردمی به‌نظام و حاکمیت موضوع بسیار مهمی است که باید برای آن تلاش و کوشش مجدانه شود.

وی افزود: تلاش کنید، با استفاده از نیروهای مردمی در کنار نظارت بر دستگاه‌های اجرایی، با اصلاح رویه‌ها و روندها، بستر فساد کاهش یافته و از بین برود.

تحقق شعار سال با تمام توان پیگیری می‌شود

سرپرست دیوان محاسبات استان سمنان نیز در این دیدار گزارشی از اقدامات این نهاد نظارتی در استان، گزارش‌های تحلیلی از تخصیص اعتبارات مصارف عمومی دولت، عملکرد هدفمندی یارانه‌ها، بررسی وضعیت شرکت‌های شبه‌دولتی، بررسی تخصیص اعتبارات بخش عمومی، گزارش سهام شرکت‌های دولتی به صندوق بازنشستگی و گزارش تحلیلی عملکرد منابع و مصارف عمومی را ارائه داد.

علی نصراللهی با اشاره به شعار سال تصریح کرد: دیوان محاسبات استان سمنان با تمام توان و در چارچوب قانون با دستگاه‌های اجرایی همراهی لازم را در جهت تحقق شعار سال خواهد داشت. 


انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از