حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان:

۴ هزار شغل در حوزه کشاورزی ایجاد شد

۴ هزار شغل در حوزه کشاورزی ایجاد شد

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: از ابتدای سال جاری بیش از 4 هزار و ۲۰۰ شغل در حوزه کشاورزی در سراسر استان سمنان ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ جعفر کاشانی ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری بیش از ۱۴ هزار شغل در مجموعه دستگاه‌های اجرایی ایجاد شده است، ابراز کرد: ۴هزار و ۲۰۰ شغل در این حوزه به بخش کشاورزی اختصاص داده است.

 وی با بیان اینکه کشاورزی، سهم ۳۰ درصدی در ایجاد اشتغال دستگاه‌های اجرایی در سال جاری در سراسر استان داشته است، ابراز کرد: ۳ هزار و ۶۰۰ مورد شغل ایجاد شده در استان نیز سهم صنعت بوده است.

 دبیر شورای اشتغال استان سمنان با بیان اینکه صنعت از اشتغال ایجاد شده دستگاه‌های اجرایی استان سهم ۲۶ درصدی داشته است، ابراز کرد: مابقی مشاغل ایجاد شده در استان معادل ۶ هزار و ۲۰۰ مورد نیز به خدمات اختصاص داشته است.

 کاشانی با بیان اینکه بیش از ۴۴ درصد اشتغال ایجاد شده در دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در سال جاری به خدمات اختصاص داشته است، ابراز کرد: طبیعتاً به‌واسطه متقاضیان بیشتر، خدمات سهم بیشتری از ایجاد اشتغال در سال جاری داشته است.

 وی با بیان اینکه در سال جاری تعهد اشتغال استان سمنان بیش از ۱۲ هزار و ۳۰۰ شغل بود که خوشبختانه شاهد هستیم که ۱۴ هزار شغل محقق شده است، گفت: باتوجه‌به سال تولید، توجه ویژه‌ای در سال جاری به مقوله صنعت و کشاورزی در ایجاد مشاغل شده است.


منبع: خبرگزاری مهر

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از