حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
در تجمع مردم سمنان مطرح شد؛

امروز جای شهید سلیمانی خالی است

امروز جای شهید سلیمانی خالی است

شهروندان سمنانی مطرح کردند که امروز جای سردار سلیمانی که جانش را در راه آزادی قدس شریف فدا کرد، در این راهپیمایی خالی است و اما نام و یادش تا ابدیت تاریخ مقاومت زنده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ از آغازین لحظات انتشار خبر بمباران دلخراش، آزاداندیشان در جای‌جای دنیا فارغ از رنگ، پوست، زبان و ملیت به هر روش ممکن در فضای مجازی و حقیقی این تعرض وحشیانه به حقوق بشر به‌ویژه کودکان مظلوم را محکوم و انزجار خود را به نمایش گذاشتند.

 

 مردم همیشه در صحنه و غیور استان سمنان مانند همیشه در اکثر شهرها و روستاهای استان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه با مشت‌های گره‌کرده به خیابان آمدند و انزجار خود را از این رژیم کودک کش اعلام کردند.

 

اقشار مختلف مردم با شعارهای «هیهات منا الله»، «مرگ به شیطان بزرگ آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» اقدام‌های رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی در بمباران بیمارستان «المعمدانی» را محکوم کردند.

 

تجمع‌کنندگان سمنانی خواستار حمایت آزادگان و آزادمردان جهان از مقاومت مظلومان فلسطینی شدند و آمادگی خود را برای حضور در جبهه‌های مقاومت اعلام کردند.

 

ظلم به مردم مظلوم فلسطین فراموش نمی‌شود

یکی از شهروندان سمنانی که همراه با خانواده خود در این تجمع حضور یافته بود، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت ضمن محکوم‌کردن جنایات رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی گفت: این جنایات وحشیانه دل هر انسانی را به درد می‌آورد و موجب رنجش خاطر هر انسان آزادی‌خواه می‌شود.

 

این بانوی سمنانی در ادامه افزود: عملیات طوفان الاقصی باعث سربلندی مسلمانان و مایه خرسندی است و امیدوار هستیم این عملیات زمینه‌ساز افول نهایی رژیم صهیونیستی باشد.

 

وی در نهایت ابراز کرد:  با این حرکت دوباره آرمان‌های فلسطین در صدر قرار گرفت و مشخص شد که  اگر از تجاوز و اشغال کشوری هفتادسال هم بگذارد، فراموش نخواهد شد.

 

قدرت پوشالی رزیم صهیونیستی درهم‌شکسته است

یک شهروند دیگر سمنانی که به همراه همسر خود در این تجمع حضور یافته بود نیز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت حضور در این تجمع را مانند به‌جای‌آوردن نماز دانست و افزود: امروز آمدیم بار دیگر برای نجات مظلوم از چنگال ظالمان فریاد آزادی‌خواهی سر دهیم.

 

وی در ادامه افزود:  امروز یزید دوران آب را بر مردم مظلوم غزه بسته است و  اقتضا می‌کند که ملت امام حسین (ع)  به صحنه بیایند و از مظلومینی که در محاصره قرار گرفتند، دفاع کنند.

 

بنا به گفته این شهروند سمنانی این حرکتی تاریخی توسط حماس و جهاد اسلامی قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را  در هم شکست و این از برکات خون پاک شهیدان دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.

 

امروز جای شهید سلیمانی خالی است

یک بانوی دیگر سمنانی که دانشجو نیز بود در باره حضور خود در این تجمع گفت: مسلمان جهان اسلام طبق تکلیفی که قرآن مشخص کرده است یک مأموریت واحد دارند و آن اینکه از مظلوم به‌صورت همه‌جانبه دفاع کند.

 

وی در ادامه ابراز کرد: ما ایرانیان و شیعه مسلمان نه‌تنها خودمان بلکه همسر و فرزندان را نیز برای دفاع در برابر جنایات رزیم صهیونیستی مهیا کرده‌ایم و از هیچ‌چیز ترسی نداریم.

 

این  شهروند سمنانی در نهایت تصریح کرد:  امروز جای سردار سلیمانی که جانش را در راه آزادی قدس شریف فدا کرد، در این راهپیمایی خالی است و اما نام و یادش تا ابدیت تاریخ  مقاومت زنده است.

 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از