حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/27 شمسی | 2024/10/18 میلادی
جشنواره اسوه بهترین فرصت معرفی دستاوردهای بسیج
جانشین فرمانده سپاه ناحیه سرخه مطرح کرد:

جشنواره اسوه بهترین فرصت معرفی دستاوردهای بسیج

جانشین فرمانده سپاه ناحیه سرخه گفت: نمایشگاه اسوه فرصتی است تا پایگاه‌های بسیج ضمن معرفی دستاوردهایشان از تجربیات دیگر پایگاه‌ها برای پیشبرد اهدافشان بهره‌مند شوند.

حمید بافتی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیل «مرآت» با اشاره به ماهیت برگزاری طرح اسوه در سطح نواحی استان سمنان گفت:  نمایشگاه اسوه، باهدف ارائه فعالیت‌های سالانه پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح حوزه‌ها و نواحی مقاومت و انتخاب رده‌های نمونه و الگو برگزار می‌شود که در نهایت، برترین‌های هر استان به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد. 

 وی ادامه داد: این نمایشگاه طی چند سال اخیر، توسط معاونت بسیج مساجد و محلات برنامه‌ریزی و تا سطح پایگاه‌های مقاومت ابلاغ می‌شود. 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه سرخه با اشاره به نوع عملکرد و گزارش‌دهی هر پایگاه و مسجد در این رقابت افزود: در این نمایشگاه، ضمن ارائه گزارش عملکرد بسیج مساجد و محلات دستاوردهای هر پایگاه  در معرض دید عموم مردم قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول ابراز کرد: مؤلفه‌هایی که نشانگر تلاش پایگاه‌ها در محله و مسجد است نیز مورد ارزیابی کارشناسان قرار گرفته و پس از امتیازدهی به بازبینه‌های طراحی شده، برترین‌های هر استان جهت حضور در نمایشگاه اسوه کشوری انتخاب خواهند شد. 

بافتی با اشاره به مؤلفه‌های ارزیابی این نمایشگاه ابراز داشت: مؤلفه‌هایی از قبیل جذب بسیج، محرومیت‌زدایی در محله، فعالیت گروه‌های جهادی، گشت‌های رضویون، فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی، ورزشی، علمی و... که میزان عملکرد پایگاه‌ها از لحاظ کمّی و کیفی را نشان می‌دهد، مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت. 

معاونت بسیج مساجد و محلات  با اشاره به برگزار مرحله استانی این نمایشگاه در شهرستان شاهرود گفت: در حال حاضر مرحله استانی این نمایشگاه، در شهرستان شاهرود و همراه با اجلاسیه شهدای شاهرود در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: پایگاه‌های مقاومت بسیج امام حسین (ع) و حضرت زینب (س)  به‌عنوان دو نماینده منتخب شهرستان سرخه نیز دارای غرفه هستند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از