حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

شکوه حضور در انتخابات گواه دشمن‌شناسی ملت است

شکوه حضور در انتخابات گواه دشمن‌شناسی ملت است

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت:حضور باشکوه و معنادار اقشار مختلف مردم استان سمنان در انتخابات پیش‌رو بار دیگر عمق بصیرت، تیزبینی و دشمن شناسی آنان را به نمایش گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان در پیامی ضمن تشکر از اقشار مختلف مردم استان بابت حضور آگاهانه در انتخابات یازدهم اسفند و قدردانی از مجریان و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، نکاتی را به منتخبان مردم استان سمنان متذکر شد.

در ادامه این پیام آمده است: مشارکت پرشور مردم شهرها و روستاهای استان سمنان در این انتخابات در شرایطی رخ داد که دشمنان اسلام و ایران از هیچ دسیسه و توطئه‌ای برای مأیوس‌سازی ملت ایران از حضور در انتخابات دریغ نکردند و تمام ظرفیت‌های تبلیغی و رسانه‌ای خود را برای تضعیف اراده ملی به کار گرفتند.


در بخشی دیگر از این پیام آمده است: لازم می‌دانم ضمن حمد و سپاس خداوند متعال بابت حضور شورآفرین مردم عزیز، مراتب تقدیر و تشکر خاضعانه خود را از مردان، زنان، کهن‌سالان و میان‌سالان، جوانان و نوجوانان و به‌ویژه رأی اولی‌ها در نقاط مختلف استان سمنان ابراز و برای آحاد مردم ولایت‌مدار این استان سلامتی، پیروزی و سعادت آرزو می‌کنم.


در بخش دیگری از پیام نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان آمده است: ضمن تشکر از نامزدهای این دوره از انتخابات در استان بابت ایجاد فضایی پرشور و رقابتی، انتخاب آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و آقایان احمد عجم، عباس گلرو، علی‌اکبر علیزاده برمی و یاسر عربی در انتخابات مجلس شورای اسلامی را به این برادران بزرگوار تبریک عرض می‌کنم و برای آنان از درگاه خداوند متعال، موفقیت در انجام وظایف قانونی و سربلندی در ایفای نقش نمایندگی را مسئلت می‌کنم.


امام‌جمعه سمنان در بخشی دیگر از پیام خود گفته است: از استاندار سمنان و مسئولان ستاد انتخابات استان، رئیس و اعضای هیئت نظارت بر انتخابات استان، اعضای شورای تأمین استان، فرمانداران، بخشداران و تمام مسئولان و دست‌اندرکاران و مجریان برگزاری انتخابات و نیز نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و همچنین اصحاب فرهیخته خبر و رسانه بابت تلاش‌ها و اقدامات صورت‌گرفته طی ماه‌ها و هفته‌های اخیر قدردانی می‌کنم.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی در بخش پایانی پیام خود گفته است: از منتخبان این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، اهتمام و جدیّت در پیگیری مشکلات و مطالبات ملی و استانی، نظارت بر اجرای دقیق قوانین و مشارکت فعال در تصویب مصوبات گوناگون به‌ویژه در حوزه مسائل اقتصادی و فرهنگی و نیز رسیدگی به مسائل آحاد مردم به‌ویژه محرومان و مستضعفان را خواستارم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از