حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان:

یکپارچگی مردم فتنه دشمن را در هم شکست

یکپارچگی مردم فتنه دشمن را در هم شکست

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان گفت: بصیرت و یکپارچگی مردم سبب شکست دشمن در پروژه آشوب سال گذشته شد.

حجت‌الاسلام علیرضا قنبری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت، دررابطه‌با علت عدم موفقیت دشمن در پروژه آشوب سال گذشته گفت: دشمن در اغتشاشات سال گذشته از تمام ظرفیت و توان خود برای ایجاد آشوب در کشور بهره برد و به خیال خود طراحی بی‌نظیری داشت، اما هوشیاری و بینش مردم نقشه شوم دشمنان را نقش‌برآب کرد.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در ادامه افزود: در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی دشمن از هر حربه‌ای برای ضربه‌زدن به کشور استفاده کرده، اما استقامت و پایداری مردم و تکیه به حکومتی که به حکومت عدل مهدوی متصل است، عامل غلبه بر دشمن بوده است.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران بر مبنای اسلام ناب محمدی شکل‌گرفته و مردم ایران نیز دارای اعتقادات راسخ هستند که موجب می‌شود همواره توطئه‌های دشمن در این سال‌های پس از انقلاب خنثی شود.

 

بنا به گفته قنبری، در جبهه مقاومت اسلامی شکست معنا ندارد و سربازان جبهه اسلام یا در راه مبارزه کشته و شهید می‌شوند که مایه افتخار و آرزوی یک مسلمان است و در حالت دیگر غلبه بر دشمن و شکست جبهه باطل حاصل می‌شود که در هر دو صورت برای سربازان جبهه اسلام موفقیت محسوب می‌شود.

 

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ ترکیبی خود از هر ابزاری برای شکستن پیوند عمیق مردم و رهبری استفاده کرد، افزود: دلیل اصلی هراس دشمنان از طراحی این جنگ ترکیبی، حرکت روبه پیشرفت ایران در مسیر توسعه است و ارائه مدل جدیدی از حکمرانی بر پایه اسلام  و ولایت و رهبری است.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی استان سمنان ابراز کرد: آن‌ها در پیش‌طراحی این توطئه‌ها به دنبال تضعیف جبهه مقاومت و همچنین جنگ روانی و آشوب‌آفرینی در کشور بودند تا مقاومت مردم ایران را بشکنند؛ اما به خواست خدا تمام معادلات آنها برهم خورد.

 

این مقام مسئول ابراز کرد: دشمن در واقع، در کمین نشسته و می‌خواست از این حادثه به نفع خود فرصتی بسازد و ایران را تهدید کند و موجودیتش را به خطر اندازد، اما نمی‌دانست ایران یک هنرمند در عرصه تبدیل بحران‌ها به فرصت‌هاست، دشمن فکر می‌کرد ملت در برابر نظام می‌ایستد، اما ازآنجاکه همیشه فاقد عقلانیت راهبردی مفروضاتش غلط است، در نتیجه ملت ایران پایبند نظام خود است.

 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از