حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/31 شمسی | 2024/05/20 میلادی
در مدارس استان سمنان؛

آئین «زنگ اقتدار» برگزار شد

آئین «زنگ اقتدار» برگزار شد

آئین نمادین نواختن زنگ اقتدار به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» در مدارس استان سمنان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ هم‌زمان با صبح یکشنبه آئین نمادین نواختن زنگ اقتدار به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» در خصوص حمله به رژیم غاصب اسرائیل توسط سپاه سرافراز در مدارس استان سمنان برگزار شد.

در این مراسم دانش‌آموزان استان سمنان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و امنیت امروزی که کشورمان مرهون خدمات و تلاش‌های این سبزپوشان است قدردانی کردند. سرودهای انقلابی، روایتگری اقتدار و برنامه‌های هنری بخش‌هایی از این مراسم است.

مراسم محوری زنگ اقتدار اما امروز صبح با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مرکز آموزشی شهید قزوهی سمنان برگزار شد.

«وعده صادق» سبب اعتماد به نفس رزمندگان شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در حاشیه این مراسم گفت: آئین زنگ اقتدار ویژه قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با محوریت عملیات وعده صادق در سراسر مدارس استان برگزار شد، تا دانش‌آموزان از سپاهیان غیور کشورمان قدردانی کنند.

 وزیری با بیان اینکه در سمنان مراسمی محوری با حضور فرمانده سپاه استان سمنان و جمعی از مقامات استانی و شهرستانی در جریان است، تأکید کرد: دانش‌آموزان این مراسم را به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار کرده‌اند.

وی با بیان اینکه عملیات «وعده صادق» دارای ابعاد مختلفی بود که از جمله آنها می‌توان به ارتقای اعتماد به نفس رزمندگان مقاومت اشاره کرد، ابراز داشت: این عملیات عظیم قدرت موشکی نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

گفتنی است دوم مهرماه سالروز فرمان تاریخی امام (ره) در زمینه تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از