حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/08 شمسی | 2024/09/29 میلادی
آتش‌سوزی در گرمسار هنوز کنترل نشده است
رئیس آتش‌نشانی گرمسار:

آتش‌سوزی در گرمسار هنوز کنترل نشده است

رئیس آتش‌نشانی گرمسار گفت: آتش‌سوزی در کارخانه گرمسار به علت وجود میعانات گازی هنوز کنترل نشده است.

عباس قندالی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با اشاره به انفجار و آتش‌سوزی کارخا‌نه آریان اطلس شهرک صنعتی ‌فجر گرمسار گفت: این حادثه حوالی ساعت ۱۶ امروز رخ داد که بلافاصله تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی، هلال احمر و اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس آتش‌نشانی شهرستان گرمسار با اشاره به حضور و تلاش بی‌وقفه بیش از ۱۰۰ نیروی امدادی و آتش‌نشان در سر صحنه آتش‌سوزی افزود: در حال حاضر بیش از ۳۰ دستگاه خودرو آتش‌نشانی از پایگاه‌های مختلف پاکدشت، سمنان، ایوانکی و گرمسار برای مهار آتش این کارخانه در صحنه حاضر هستند تا بتوانند از سرعت آتش بکاهند.

وی همچنین تصریح کرد: با تلاش‌های نیروها، هنوز آتش به علت وجود میعانات گازی در این کارخانه کنترل نشده است و انفجاراتی نیز در پی داشته و آتش‌نشانان در تلاش هستند که سرعت آتش را کم کنند.

قندالی با اشاره به اینکه آتش‌سوزی این کارخانه گسترده است، بیان کرد: تمامی کارخانه‌های نزدیک به محل حادثه نیز تاکنون تخلیه شده‌اند.

وی با اشاره به مصدوم شدن ۵ کارگر این کارخانه گفت: دو مصدوم در همان لحظه به صورت سرپایی مداوا شدند و سه مصدوم دیگر نیز به بیمارستان معتمدی گرمسار منتقل شدند که حال دو مصدوم وخیم گزارش شده است.

به گفته این مقام مسئول، علت آتش‌سوزی در این واحد تولیدی در دست بررسی است و تعیین علت آن نیز زمان‌بر خواهد بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از