حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/04/12 شمسی | 2024/07/02 میلادی
بازیکن تیم ملی فوتسال:

آرزوی من قهرمانی در جام جهانی است

آرزوی من قهرمانی در جام جهانی است

آقای گل لیگ برتر فوتسال کشورمان گفت: آرزوی من این است که با تیم ملی در فینال جام جهانی حضور و به قهرمانی دست پیدا کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ محمدحسین درخشانی جوانی از دیار غیور مردمان مهدی‌شهری است که با عشق و علاقه و پشتکار در رشته فوتسال توانسته آقای گل و یکی از امیدهای فوتسال ایران شود.

محمدحسین درخشانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با بیان اینکه از کودکی به رشته فوتسال علاقه زیادی داشتم، گفت: با تلاش و کوشش توانستم به مسابقات کشوری دانش‌آموزی راه پیدا کنم و با طی ‌کردن مراحل مختلف به لیگ برتر «مس سنگون» و «گیتی پسند»  راه یافتم.

این آقای گل لیگ برتر فوتسال با بیان اینکه بخش زیادی از موفقیت‌هایم را مدیون مربی خوبم، حاد نورانی هستم، بیان کرد: در شهرستان مهدی‌شهر استعدادهای خوبی در رشته فوتسال وجود دارد که می‌بایست شناسایی و سرمایه گذاری روی آنها انجام شود در این صورت هرچند وقت یکبار یک بازیکن خوب در حد و اندازه لیگ برتر تربیت خواهد شد.

درخشانی با بیان اینکه پشتکار و تلاش لازمه موفقیت در هر زمینه‌ای است، ابراز کرد: آرزوی رسیدن به تیم ملی و بازی در تیم‌های اسپانیایی رو داشتم که خوشبختانه توانستم با تلاش و پشتکار به تیم ملی برسم و پیشنهادی مختلفی برای حضور در اسپانیا داشته باشم.

وی با بیان اینکه با مشورت بزرگان پیشنهاد حضور در تیم اوساسونا را رد کردم، افزود: در حال حاضر قصد دارم تا 3 سال در خدمت گیتی پسند باشم و از این بابت خوشحالم چون در این مدت توانستم به آقای گلی و قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کنم.

این بازیکن تیم ملی فوتسال، بهترین اتفاق سال 1403 را قهرمانی با تیم ملی فوتسال در جام ملت های آسیا دانست و افزود: در سال  1402 قهرمانی بدون باخت با «گیتی پسند» و اقای گلی لیگ برتر جزو خاطرات خوب من شدند.

درخشانی در نهایت بهترین آرزوی فوتسالی خود را حضور با تیم ملی در فینال جام جهانی و کسب عنوان قهرمانی دانست.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از