حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
به همت بسیج سازندگی انجام گرفت؛

آسفالت بیش از 30 نقطه راه روستایی سمنان

آسفالت بیش از 30 نقطه راه روستایی سمنان

در سال جاری نیز تاکنون بیش از 30 نقطه از راه‌های روستایی و بین مزارع استان به طول 50 کیلومتر به همت بسیج سازندگی آسفالت شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ مهدی کاشفی، با بیان اینکه بسیج سازندگی نماد حرکت‌های جهادی و محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم است گفت: اصلی‌ترین هدف بسیج سازندگی زدودن غبار محرومیت از چهره مناطق محروم و کم‌برخوردار است.


وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از ۱۲۱ نقطه در استان به همت سازمان بسیج سازندگی آسفالت شده است، تصریح کرد: در سال گذشته ۱۴۰ کیلومتر از راه‌های روستایی و بین مزارع و همچنین بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع از محوطه پایگاه‌ها، پاسگاه‌ها و گلزارهای شهدا با همکاری بسیج سازندگی استان، راهداری و فرمانداری شهرستان‌ها آسفالت شده است.


کاشفی با اشاره به همکاری‌های مستمر با دستگاه‌های اجرایی در جهت خدمت‌رسانی به مردم اظهار داشت: همچنین در سال جاری نیز تاکنون بیش از ۳۰ نقطه از راه‌های روستایی و بین مزارع استان به طول ۵۰ کیلومتر آسفالت شده است.


مسئول سازمان بسیج سازندگی استان با اشاره به فعالیت یک هزار ۳۰۰ گروه جهادی در راستای خدمت‌رسانی به نیازمندان استان افزود: در سال ۱۴۰۲ و به همت گروه‌های جهادی کار ساخت و تکمیل ۱۰ منزل مسکونی معسرین رزمنده بسیجی نیز انجام شده است.


 وی با بیان اینکه جهادگران بسیجی سفیران کار، تلاش و خدمت‌رسانی به مردم بوده و بسیج به معنای واقعی کلمه مردم‌باور و مردم یاور است افزود: همچنین در سال جاری کار مرمت و بازسازی ۲۶۰ منزل مسکونی مددجویان نیازمند، معسر بسیجی و رزمنده بسیجی توسط گروه‌های جهادی و با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان انجام شده است.


 کاشفی تصریح کرد: گروه‌های جهادی موتور پیشران حرکت‌های بسیج سازندگی بوده و این سازمان همچون گذشته با توانی مضاعف از همه ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در استان استفاده خواهد کرد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از