حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان سمنان:

ابعاد دفاع مقدس برای جوانان تبیین شود

ابعاد دفاع مقدس برای جوانان تبیین شود

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان سمنان گفت: کیفی‌سازی برنامه‌های هفته دفاع مقدس و تبیین ابعاد این حرکت عظیم برای نسل جوان از محورهای برنامه‌های آغاز سال تحصیلی است و باید برای جوانان هرچه بهتر و بیشتر انجام گیرد.

مجتبی لطفی در آیین آغاز سال تحصیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ ضمن اشاره به تقارن آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس گفت: امنیت کشور مرهون خون جوانان و دانش‌آموزان این مرزوبوم است و این تقارن نشانه خوبی است چرا که هر دو کانون تربیت انسانی است.

 

وی دوران دفاع مقدس و جبهه‌های جنگ و مدارس را دو سنگر مهم برای تضمین آینده کشور عنوان کرد و گفت: دفاع مقدس دانشگاهی برای تربیت نیروهای رزمنده بود که رشادت و جوانمردی را به تحصیل پرداخته و امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند و مدارس نیز مکانی برای تربیت نسل‌های انقلابی و پیرو شهدای عزیز هستند.

 

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان سمنان افزود: زنگ آغاز سال تحصیلی جدید همراه با زنگ ایثار و شهادت و برگزاری یادواره شهدا در مهرماه سال جاری با شعار (معلم تمدن‌ساز، مهر مهدوی، مدرسه صالح) به همت حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی در مدارس استان اجرا می‌شود.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: کیفی‌سازی برنامه‌های هفته دفاع مقدس و تبیین ابعاد این حرکت عظیم برای نسل جوان از محورهای برنامه‌های آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس است.

 

لطفی در نهایت دستاوردها و موفقیت‌های امروز کشور را حاصل خون شهدا دانست و افزود: باید همواره قدردان رشادت‌ها و ازجان‌گذشتگی‌های آنها باشیم و این ارزش‌ها را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

 

 انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از