حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
فرمانده سپاه ناحیه میامی خبر داد:

اتمام لایروبی منازل سیل‌زده به همت گروه‌های جهادی

اتمام لایروبی منازل سیل‌زده به همت گروه‌های جهادی

فرمانده سپاه ناحیه میامی گفت: در شهر رضوان برخی از منازل مسکونی لایروبی شده‌اند و برخی نیز فاقد سکونت هستند که گروه‌های جهادی در بخش گودبرداری و تخریب منازل جهت بازسازی مجدد وارد عمل شده‌اند.

محمدمهدی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت با اشاره به خدمات‌رسانی گروه‌های جهادی در مناطق سیل‌زده گفت: ۱۲ گروه جهادی در طلوبین، حسین‌آباد، نام‌نیک و شهر رضوان در حال کمک به رفع بحران سیل هستند.

اسماعیلی تصریح کرد: گروه‌های جهادی در حال حاضر مشغول ارائه خدماتی اعم از لایروبی و گل‌روبی منازل مسکونی آسیب‌دیده، توزیع وسایل معیشتی برای محرومین و کمک به بازسازی روستاهایی مانند طلوبین هستند.

فرمانده سپاه ناحیه میامی افزود: در شهر رضوان برخی از منازل مسکونی فاقد سکونت است که گروه‌های جهادی برای گودبرداری و تخریب منازل جهت بازسازی مجدد وارد عمل شده‌اند.

وی با بیان اینکه مشکل آب آشامیدنی برخی روستاها مرتفع شده است، گفت: روستاهایی که در مسیر سیل قرار گرفته بودند با تخریب لوله‌کشی و پمپ‌های آب مواجه شده‌اند که مشکل اصلی لایروبی استخرها با نظارت استاندار، مدیریت بحران و آب منطقه‌ای مرتفع شده اما اتصال شبکه صورت نگرفته است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: برای روستاهای فاقد آب آشامیدنی تا رفع کامل مشکل، به کمک بسیج جهاد سازندگی برای توزیع آب آشامیدنی، تانکر آب در دسترس مردم قرار دارد.

فرمانده سپاه ناحیه میامی تصریح کرد: به‌جز دو انبار تاکنون لایروبی و گل‌روبی منازل مسکونی شهر رضوان به اتمام رسیده است.

وی در ادامه افزود: فردا یک گروه جهادی جهت تعمیر لوازم‌خانگی در منطقه حضور پیدا خواهند کرد تا در صورت امکان وسایلی که خسارت‌دیده‌اند جهت استفاده مجدد تعمیر شوند.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از