حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/04/14 شمسی | 2024/07/04 میلادی
وزیر امور اقتصاد و دارایی کشور:

اراده دولت مردمی حل مشکلات اقتصادی است

اراده دولت مردمی حل مشکلات اقتصادی است

وزیر امور اقتصاد و دارایی کشور گفت:اراده دولت مردمی حل مشکلات اقتصادی است تا طمع دشمنان از این نقطه‌ضعف هم برداشته شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ احسان خاندوزی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهرسمنان ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در حماسه یوم الله 22 بهمن ماه سال‌جاری گفت: امروز در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و پس از پیمودن مسیر پرفراز و نشیب شاهد تبلور اراده ملت ایران برای تعیین سرنوشت خویش هستیم.

وزیر امور اقتصاد و دارایی کشور در ادامه افزود: انقلاب ملت ایران طومار ۲۵۰۰ساله شاهنشاهی را درهم شکست و نشان داد که ملت ایران عزم و اراده لازم برای ایستادن بر روی پای خود را دارد.

بنا به گفته این مقام مسئول هنوز درخت انقلاب اسلامی ایران نیازمند حمایت است و فاصله بین عزت و استقلال کسب شده تا دورانی که وابسته به استعمارگران بود،  زمان زیادی نگذشته است.

وزیر امور اقتصاد و دارایی ابراز کرد: مردم ایران با انقلاب خود فصل تازه‌ای را رقم زدند و بر اساس شایستگی‌هایی که خودشان تعیین می‌کنند مدیران و حاکمان را انتخاب می‌کنند درحالی‌که در دوران قبل از انقلاب استعمارگران برای تمامی بدنه حاکمیتی کشور تصمیم‌گیرنده بودند.

وی خطاب به ملت ایران افزود: شما با ایستادگی خود به زبان منطقه تبدیل شده‌اید و اگر روزی حتی سیم‌خاردار را از ما دریغ می‌کردند؛ اما امروز پیشرفته‌ترین سلاح‌های جنگی را می‌سازیم و این‌ها به برکت انقلاب اسلامی ایران است.

بنا به گفته خاندوزی امروز ایران اسلامی در منطقه خاورمیانه پیشرو و تصمیم‌گیرنده و محور اصلی امور منطقه است و اجازه نمی‌دهد کسی نگاه‌چپ به یک وجب از خاک کشور داشته باشد.

وی با بیان اینکه بیان این مسائل به معنای عدم مشکلات و فشارهای اقتصادی در کشور نیست،اظهار کرد: اراده دولت مردمی حل مشکلات اقتصادی است تا طمع دشمنان از این نقطه‌ضعف هم برداشته شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه در دوران پهلوی تمام محور اقتصاد بر پایه نفت و درآمدهای نفتی بود، ابراز کرد: اصلاح ساختار اقتصاد و تبدیل‌شدن اقتصاد رانت و دلالی به اقتصاد مولد از اهداف جمهوری اسلامی بود که در این دولت نیز به جد پیگیری می‌شود.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از