حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/07/25 شمسی | 2024/10/16 میلادی
استخدام روشندلان به استناد قانون عملی شود
امام جمعه دامغان:

استخدام روشندلان به استناد قانون عملی شود

امام جمعه دامغان از روشندلان به‌عنوان انسان های توانمند یاد کرد و گفت: روشندلان دارای تحصیلات عالیه هستند که باید به این قشر از جامعه توجه شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدحسن رستمیان در جمع نمازگزاران دامغانی به میزبانی مصلای امام خمینی (ره)  این شهر ضمن گرامی‌داشت فرارسیدن ۲۴ مهر روز عصای سفید و تجلیل از روشندلان گفت: در شهرستان دامغان ۲۰۰ روشندل اعم از نابینا و کم‌بینا وجود دارد

 وی ابراز کرد: روشندلان دارای شأن و شخصیت بس عظیم هستند که در قرآن کریم سوره برای آنان نازل و مورد تکریم قرار گرفتند و بر توانمندی و جایگاه آنان تاکید فراوان شده است. 

امام جمعه دامغان بیان کرد: به استناد ماده ۱۱ قانون حمایت از معلولان دستگاه‌های اجرایی موظف به جذب و استخدام معلولان و روشندلان هستند که به‌کارگیری شوند و انتظار آن است در اجرایی‌شدن این قانون جامعه عمل پوشیده شود. 

رستمیان از برپایی نماز جمعه هفته گذشته تهران به امامت حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای از آن به‌عنوان جمعه نصر ملت ایران یاد کرد و گفت: برپایی و اقامه نماز جمعه تهران جمعه نصر به‌یادماندنی برای ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی بود که با همراهی امت برگزار و مقام معظم رهبری نیز نکات مهم و حائز اهمیت را بیان کردند و پیامی برای دشمنان در رأس آمریکا و سگ رها شده او رژیم غاصب اسرائیل داشت که ما از هیاهو و ترس و تهدید شما هیچ واهمه نداریم و محکم‌تر از قبل در کنار ملت مظلوم فلسطین هستیم و خواهیم بود.

امام جمعه دامغان همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود به ولادت سراسر نور امام یازدهم امام حسن عسکری (ع) اشاره داشت و درباره وفات شهادت‌گونه دخت موسی بن جعفر حضرت فاطمه معصومه (س) کریمه اهل بیت (ع) مطالبی بیان کرد.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از