حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/06/28 شمسی | 2024/09/18 میلادی
بازیکن پیشین تراکتور:

اسکوچیچ باید بازی را زیبا کند

اسکوچیچ باید بازی را زیبا کند

بازیکن پیشین تراکتور گفت: اسکوچیچ جو فوتبال ایران را کاملاً می‌شناسد و به‌خوبی می‌داند چطور باید پرسپولیس را با انرژی بالای هوادارانش ببرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ سید محسن حسینی درباره بازی امروز تراکتور تبریز و پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور گفت: عظمت دو تیم باعث می‌شود به این بازی نگاه ویژه‌ای شود، پرسپولیس و تراکتور تبریز با توجه به سابقه و تاریخ کهنی که در فوتبال باشگاهی کشور دارند طرف‌داران میلیونی داشته که حساسیت بازی رو در روی آن‌ها در سال‌های اخیر هم خیلی زیاد شده است. 

مدافع پیشین پرسپولیس ادامه داد: بازی در تبریز کار پرسپولیس را خیلی سخت می‌کند. بازی اول خانگی برای تراکتور همیشه خوب بوده است؛ چون هوادار امان نمی‌دهد پرسپولیس لحظه‌ای آرامش دهد. 

حسینی درباره تأثیر هیجان‌های ناشی از جابه‌جایی بازیکنان فصل گذشته پرسپولیس که حالا پیراهن تراکتور را بر تن دارند، تأکید کرد: حساسیت بازی وقتی بالا باشد ناخواسته روی کیفیت فنی تأثیر می‌گذارد؛ ولی من فکر می‌کنم بازی فیزیکی شاهد خواهیم بود.

او از مبهم بودن شرایط فنی پرسپولیس با گارید صحبت کرد و گفت: شناخت از پرسپولیس خیلی زود است؛ چون گاریدو فقط یک بازی فرصت تماشای تیمش در بازی رسمی را داشت. او قطعاً زمان می‌خواهد به‌خصوص آنکه بدون شک تمرینات سخت بدنسازی پیش‌فصل داشته‌اند.

حسینی درباره جو خاص استادیوم یادگار امام تبریز برای میزبانی از این دیدار گفت: انرژی و روحیه تراکتور در بازی امروز قطعاً خیلی بالاتر از پرسپولیس خواهد بود. هوادار یک‌لحظه هم برای بردن تراکتور دست از تشویق برنخواهد داشت.

پیش‌کسوت تراکتور درباره تأثیر حضور پرحاشیه علیرضا بیرانوند در چارچوب دروازه تراکتور ابراز کرد: حساسیت دو تیم همیشه بالا بوده است؛ اما من فکر می‌کنم این دیدار برای علیرضا بیرانوند متفاوت است. 

حسینی پیش‌بینی متفاوت خود را از نتیجه این دیدار مطرح کرد: این دیدار به نفع تیمی خواهد بود که گل نخورد و من فکر می‌کنم تراکتور شرایط بهتری در دفاع داشته باشد.

وی درباره تأثیر دراگان اسکوچیچ روی نتیجه بازی و بازیکنان جدید تراکتور برای تحقق رؤیای قهرمانی این تیم در لیگ برتر ایران خاطرنشان کرد: بازی امروز برای اسکوچیچ خیلی راحت خواهد بود. او جو فوتبال ایران را کاملاً می‌شناسد و به‌خوبی می‌داند چطور باید پرسپولیس را با انرژی بالای هوادارانش ببرد. 

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از