حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/04/12 شمسی | 2024/07/02 میلادی
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه:

فریب امپراتوری دروغ بر علیه ایران ادامه دارد

فریب امپراتوری دروغ بر علیه ایران ادامه دارد

فرمانده سپاه شهرستان سرخه گفت: کشور آمریکا در تلاش است که با امپراتوری دروغ مردم دنیا را بر علیه ملت ایران بشوراند و این نوع نگرش و اقدام را در رأس کار قرار داده است.

محمدمهدی ادهم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به اینکه جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا به‌وسیله بنگاه‌های دروغ‌پراکنی رسانه‌ها سعی دارند با اخبار جعلی مردم دنیا را نسبت به موضوعات مختلف با خود همراه کنند، گفت: در هر زمان و برهه‌ای از تاریخ یک موضوعی را باتوجه‌به نیات پلید خود علم می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه در ادامه تصریح کرد: آمریکا به بهانه وجود سلاح‌های کشتارجمعی به کشور عراق حمله و میلیون‌ها انسان بی‌گناه را به خاک و خون کشید و چند صدهزار نفر توسط آمریکا جنایت‌کار دچار نقص‌عضو شدند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به بهانه حملات دروغین ۱۱ سپتامبر به کشور افغانستان حمله کرد و به مردم افغانستان نوید آزادی را داده بود اما با حضور ۲۰ساله در این کشور جز قتل و غارت، کشتار و ویرانی هیچ تغییری در این کشور حاصل نشد.

ادهم اظهار کرد: کشور آمریکا در تلاش است که با امپراتوری دروغ مردم دنیا را بر علیه ملت ایران بشوراند و این نوع نگرش و اقدام را در رأس کار قرار داده است و در سال‌های ۷۸، ۸۸، ۹۶ و... شاهد برنامه‌های طراحی شده دشمنان داخلی و خارجی بودیم.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه‌ با اتفاقات ۱۴۰۱، تصریح کرد: در سال گذشته عده‌ای اغتشاش‌گر قصد برهم‌زدن امنیت را در کشور داشتند و اغتشاشگران را به‌عنوان مردم مطرح کردند و این در حالی است که مردم ما در مراسم تشییع پیکر پاک سردار سلیمانی و در سایر مراسمات ملی و ماندگار در تاریخ نظام جمهوری اسلامی خود را اثبات کرده‌اند.

این فرمانده سپاه خاطرنشان کرد: دشمن با توجه با استراتژی که دارد حضور میلیونی مردم ایران را در مراسماتی همچون راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه، ۲۲ بهمن‌ماه، مراسم جهانی اربعین و در حمایت از مظلومین برای جهان نه‌تنها به نمایش نمی‌گذارد؛ بلکه آن را کتمان می‌کند و به‌وسیله رسانه در حال مدیریت افکار جهانی است.

وی در ادامه افزود: با حمله غافلگیرانه حماس به اسرائیل غاصب در غزه شاهد بیداری ملت‌ها در کل جهان شدیم و در روزهای نه‌چندان دور شاهد رسوایی هر چه بیشتر امپراطوری دروغ آمریکا خواهیم بود.

ادهم اظهار کرد: بزرگ‌ترین دستاورد نبرد مبارزین فلسطینی، غزه و حماس با رژیم جنایت‌کار اسرائیل موجب برملاشدن دروغ‌های چندین ساله مبنی بر عظمت لشکر دولت جعلی اسرائیل است.



انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از