حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/15 شمسی | 2024/10/06 میلادی
صبح امروز انجام شد؛

انتصاب نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید استان سمنان

انتصاب نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید استان سمنان

صبح امروز طی مراسمی با حضور معاون نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کشور، حجت الاسلام و المسلمین محمد نوروزی‌فرد به عنوان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ مراسم معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید استان سمنان صبح امروز با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مسئولین بنیاد شهید استان سمنان در سالن جلسات این نهاد برگزار شد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان دررابطه‌با ارزش خدمت در مجموعه بنیاد شهید گفت: توفیق خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران از الطاف الهی و نعمت‌های بزرگ خداوند متعال است و این خدمت شایسته، رضایت خانواده‌های عزیز شهدا و ایثارگران را در پی خواهد داشت.

 

وی همچنین تصریح کرد: باید قدر و ارزش خدمت در بنیاد را دانست، ما در نهادی خدمت می‌کنیم که رهبر معظم انقلاب آن را به‌عنوان دستگاه عصمت و طهارت معرفی کرده است.

 

این مقام مسئول همچنین در این آیین با اشاره به ایجاد نمایندگی ولی‌فقیه در استان‌ها با درایت و تدبیر صورت‌گرفته در این راستا گفت: امیدوار هستیم ازاین‌پس با حضور نماینده ولی‌فقیه در این نهاد و تعامل سازنده با وی اتفاقات خوبی در سطح استان رقم بخورد.

 

وی با اشاره به کسب رتبه نخست بنیاد شهید استان سمنان در بحث شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین بنیادهای شهید سطح کشور ابراز کرد: این اتفاق مهم با همیاری و همکاری استاندار سمنان و تلاش همکاران در مجموعه بنیاد شهید رقم خورده است.

 

شکرویان دررابطه‌با شاخص‌های ارزیابی طی دو سال گذشته توضیح داد: این نهاد نسبت به سال‌های قبل بالاترین امتیاز را در سطح شاخص‌های عمومی و اختصاصی به دست آورده است.

 

این مقام مسئول همچنین کسب رتبه برتر و شایسته تقدیر این نهاد را در موضوع اقامه نماز نیز نتیجه معیارها و ارزش‌های والای دینی و معنوی در بین اعضای این نهاد دانست و افزود: امیدوار هستیم این روحیه همچنان در بین کارکنان تداوم یابد و موجبات توفیق روزافزون را فراهم آورد.

 

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری دومین کنگره شهدا در خردادماه سال آینده بیان کرد: در راستای برگزاری این کنگره از چندین ماه گذشته تاکنون اجلاسیه‌های شهرستانی در حال برگزاری است و تمام استان رنگ و بوی شهادت به خود گرفته است.

 

وی در نهایت برای حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد نوروزی‌فرد جوان انقلابی و خوش‌فکر جهت مسئولت جدید در حوزه نمایندگی ولی‌فقیه آرزوی موفقیت کرد.

 

بنیاد شهید پاک ترین نهاد انقلابی است

حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی‌راد معاون نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید کشور نیز در این آیین حضور نمایندگان ولی‌فقیه در مراکز بنیاد شهید را اتفاق بسیار خوبی دانست و افزود: نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید یک ساختار باسابقه است؛ اما در قالب تحولات جدید توسعه این نهاد در سطح استان‌ها و ایجاد یک شبکه گسترده مدنظر است.

 

وی دررابطه‌با اهم وظایف این نمایندگان در سطح شهرستان‌ها توضیح داد: انتظار می‌رود نمایندگان ولی‌فقیه در سطح شهرستان‌ها فارغ از امور اجرایی با یک نگاه با بصیرت ارزیابی، مراقبت و هدایت از مجموعه را برعهده گرفته و از نقاط ضعف آسیب‌شناسی دقیق داشته باشند تا در نهایت سبب شوند مجموعه‌ای که تاکنون به‌عنوان پاک‌ترین نهاد انقلابی باقی‌مانده همچنان به‌عنوان دستگاه عصمت و طهارت در این مسیر باقی بماند.

 

این مقام مسئول در نهایت با تأکید بر ضرورت توجه به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، گفت: امیدواریم بتوانیم به اهدافی که مقام معظم رهبری به ما سپرده‌ است، دست یابیم.

 

 انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از