حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/13 شمسی | 2024/10/04 میلادی
انتقامی کوبنده‌تر در انتظار اسرائیل است
نماینده مردم دامغان در مجلس:

انتقامی کوبنده‌تر در انتظار اسرائیل است

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر رژیم صهیونیستی پاسخی به حملات موشکی ایران دهد، انتقامی ویرانگر و کوبنده‌تر در انتظارش خواهد بود.

علی‌اکبر علیزاده در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به انتقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رژیم صهیونیستی گفت: رژیم جعلی صهیونیستی با موشک‌باران ایران به سزای اعمالش رسید و خسارت سنگینی به مراکز نظامی‌اش وارد شد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نقاط مختلف فلسطین اشغالی در تیررس موشک‌های ایران بود، افزود: با حملات شب گذشته  تا حدودی انتقام شهدای جبهه مقاومت از رژیم جعلی و جلاد صهیونیستی گرفته شد. 

وی با بیان اینکه توان نظامی ایران به مراتب بیش‌تر از این رژیم جنایتکار است، تصریح کرد: اگر رژیم صهیونیستی بخواهد پاسخی به حملات سپاه دهد، انتقامی ویرانگر و کوبنده‌تر در انتظارش خواهد بود.

علیزاده با بیان اینکه انتقام‌گیرنده خون شهدای مقاومت هستیم، اظهار کرد: با شهادت دبیرکل حزب‌الله ملت‌های اسلامی مقاوم‌تر و با انگیزه‌تر و در صفوف منظم علیه استکبار منسجم خواهند شد و رژیم صهیونیستی را نابود خواهند کرد.

این عضو خانه ملت در ادامه افزود: رژیم جعلی و جلاد صهیونیستی به تاریخ خواهد پیوست و اثری از این جرثومه فساد بر روی زمین باقی نخواهد ماند.

وی با بیان اینکه این رژیم سفاک به‌هیچ وجه قابل اعتماد نیست و چیزی جز جنایت نمی‌فهمد، ابراز کرد: برخی از کشورهای سازش‌کار عرب یقیناً فهمیدند که دیگر با این رژیم نمی‌توانند ارتباط صمیمی و دوستانه داشته باشند.

علیزاده با اشاره به اینکه مجامع بین‌المللی متأسفانه در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت اختیار کرده‌اند، بیان کرد: این مجامع گرفتار همین دولت‌هایی هستند که قدرتشان را به رخ جهانیان می‌کشند جنایتکاری مثل آمریکا که حامی اسرائیل است نمی‌گذارد که مجامع بین‌المللی کاری انجام دهند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: کشورهای اسلامی یقیناً می‌توانند با ارتباطی که با هم دارند، دست اتحاد به هم داده و امت اسلامی را تشکیل داده و با رژیم جنایتکار صهیونیستی مقابله کنند و جلوی این رژیم سفاک را در منطقه بگیرند.

به گفته علیزاده، مجامع بین‌المللی باید بلندگوی مظلومیت مردم غزه و فلسطین باشند و صدای آنان را به گوش جهانیان رسانده و حامی آن‌ها باشند.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از