حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/04/14 شمسی | 2024/07/04 میلادی
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه استان سمنان:

جهان در آستانه تحول است

جهان در آستانه تحول است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان گفت: اسرائیل در آستانه نابودی و فروپاشی تمام توان و تلاش خود را بکار خواهد برد؛ اما طبق روایات اسرائیل به هیچ نتیجه‌ای جز نابودی نخواهد رسید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محسن حسینی‌دیباجی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه استان سمنان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت با اشاره به فروپاشی رژیم صهیونیستی، گفت: تمام دنیا واقعیت جنایات اسرائیل را دیده‌اند؛ اما باز هم در فضای مجازی دشمن با اخبار کذب و صحنه‌سازی به دفاع از اسرائیل قصد پنهان‌کردن جنایات رخ‌داده و مظلوم‌نمایی هستند.

 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه استان در ادامه خاطرنشان کرد: این همه کشتار و جنایت در غزه رخ‌داده است؛ اما رسانه‌های غربی در حال تلاش برای صحنه‌سازی و فریب مردم در فضای مجازی و حقیقی هستند.

 

وی با اشاره به اینکه سیاه‌نمایی و حیله‌های دشمن به نحوی است که با دیده‌شدن این جنایات باز هم افراد شاید در افکار خود دچار شبه شوند، اظهار کرد: جهان در آستانه تحول است مردم می‌بایست در این زمینه آمادگی بیشتری داشته باشند و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ایمان و امید را بیشتر و قوی‌تر کنند.

 

دیباجی در ادامه خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در حال نابود شدن است و طبق وعده الهی در آستانه ظهور امام‌زمان عج جهان به دست مؤمنین و متقین می‌رسد و اهل ایمان و اهل تقوا جهان را به دست خواهند گرفت.

 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه استان سمنان در ادامه افزود: اسرائیل در آستانه نابودی و فروپاشی تمام توان و تلاش خود را بکار خواهد برد؛ اما طبق روایات اسرائیل به هیچ نتیجه‌ای جز نابودی نخواهد رسید.

 

وی تصریح کرد: قدس با پرچم‌داری شیعه فتح خواهد شد و طبق آیات و روایات در آخرزمان، زمانی فرا خواهد رسید که مردانی هستند که دارای قدرت زیادی بوده به صحنه خواهند آمد و صهیونیست را نابود خواهند کرد.


وی با اشاره به اینکه از امام صادق (ع) و امام باقر (ع) سؤال کردند این افراد و مردان قدرتمند که صهیونیست را نابود می‌کنند چه افرادی هستند، گفت: این افراد ایرانیان هستند که خداوند به‌خاطر مدال ولایتی که در سینه دارند به آنان قدرت می‌دهد که صهیونیست را نابود کنند.

 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد: کشور ایران مرکز تشیع و ولایت است که در آستانه ظهور ۲ بال ایران و یمن نقش بسزایی در تحول جهانی دارند که این تحول در حال محقق‌شدن است.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از