حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/08 شمسی | 2024/09/29 میلادی
برپایی نمایشگاه «یاد یاران» در آرادان
کارشناس روابط‌عمومی اداره ارشاد آرادان خبر داد:

برپایی نمایشگاه «یاد یاران» در آرادان

کارشناس روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آرادان از برپایی نمایشگاه «یاد یاران» به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

علی غفوریان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس سند افتخاری برای ملت ایران است، گفت: حکومت‌های مختلفی در ایران توان دفاع از این مرز و بوم را نداشتند و همواره چهره ضعیفی از این کشور و مردمان آن را به نمایش گذاشته بودند و تنها جوانان دوران دفاع مقدس در جنگ تحمیلی با اتکال به قدرت لایزال الهی و رهبری فرزانه امام راحل (ره) توانستند شجاعت و دلاوری خویش را به منصه ظهور برسانند.

کارشناس روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آرادان با بیان اینکه وظیفه داریم نسل امروز را با ارزش‌های دفاع مقدس و اهمیت آن آشنا کنیم، افزود: نمایشگاه عکس «یاد یاران» به‌مناسبت هفته دفاع مقدس با همکاری اداره کتابخانه‌های شهرستان آرادان با هدف آشنایی نسل جوان برپا شده است.

غفوریان با اشاره به جزئیات نمایشگاه «یاد یاران» تصریح کرد: در این نمایشگاه بیش از ۵۰ اثر به صورت سیاه و سفید از مجموعه کارهای هنرمندان عکاس کشور که لحظه به لحظه دوران دفاع مقدس را به تصویر کشیده‌اند در معرض دید عموم قرار گرفته است. 

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: این تصاویر لحظه‌هایی از دوران دفاع مقدس شامل اعزام رزمندگان، خداحافظی آنان با خانواده‌ها، حضور در خط مقدم نبرد و لحظات شهادت را در بر دارد.

غفوریان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در سالن کتابخانه شهید فهمیده شهرستان آرادان به مدت یک هفته از ساعت ۹ الی ۱۸ برای بازدید عموم و علاقه‌مندان دایر خواهد بود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از