حالت تاریک
  • شنبه, 1403/02/29 شمسی | 2024/05/18 میلادی
فرماندهی سپاه الغدیر یزد:

بسیج در تولیدات رسانه‌ای موفق بوده است

بسیج در تولیدات رسانه‌ای موفق بوده است

فرماندهی سپاه الغدیر یزد گفت: بسیج در مسیر تولیدات رسانه‌ای موفق بوده و امروز در این رویداد شاهد بودیم که همه استان‌های کشورمان و جوانان پرشورمان، با نشاط، با انگیزه و نسبتاً با تجربه را به این رویداد فرستاده بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حسین زارع کمالی، در حاشیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: در راستای پنجمین‌ رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج هستیم، همه مردم عزیز ما مستحضر هستند ما درگیر جنگ ترکیبی با استکبار جهانی هستیم که پایه‌ی این جنگ رسانه و تولیدات رسانه‌ای است.

وی ادامه داد: بسیج در مسیر تولیدات رسانه‌ای موفق بوده و امروز در این رویداد شاهد بودیم که همه استان‌های کشورمان و جوانان پرشورمان، بانشاط، باانگیزه و نسبتاً باتجربه را به این رویداد فرستاده بودند، یکی از کارهای بسیج همین شناسایی و کشف این جوانان و آموزش این عزیزان است.

زارع‌ کمالی افزود: یکی از کارهای خوبی که در این رویداد قابل‌مشاهده بود، حس همدلی و هم‌افزایی نوجوانان و جوانانمان بود و افرادی که نسبت به‌نظام و مسائل استان خود آشنا هستند و تولید محتوا می‌کنند.

فرماندهی سپاه الغدیر یزد درباره تفاوت این رویداد با رویدادهای سال‌های قبل گفت: یکی از ویژگی‌های این رویداد با سال قبل این هست که جوانان حاضر در این رویداد نسبت به سال قبل درباره مسائل روز کشور باتجربه و آگاه‌تر هستند که این امر پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج را شاخص کرده است.

منبع:خبرگزاری راه دانا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از